16.01.2011

Bugün herkese bozuğum...


Dikiz aynalardan bakıyorum da kendime; bugün hiç güzel değilim.Hava güzel değil. Tüm bulutlar hücum etmiş sanki tepeme yavaş yavaş üstüme çökmekte.Ayaz bana inat kemiklerime işlemekte.Yağmur sadece bana inat bu kadar sağanak bir koşuşturma da.Aksi bugün herşey.Elimde durmuyor demlik,dolu bardak üstüme boşalıyor.Yatak rahatsız edici ve elimdeki kitabın her sayfası benden kaçıyor.Bugün kaldırımlarla aramızda bilmediğim bir husumet var.Ben yürüdükçe onlar uzuyor...
Oturduğum bank bile sevmedi bugün beni.Kalk git dercesine kıymıkları batıyor dokunduğum her seferde.Elimi cebime atıyorum hiç güzel cümleli bir not yok...Parktaki hiç bir güzel yüzlü çocuk yanımdan geçmiyor.Kurduğum hayaller bile lanetli.Aklımda bugün manidar olmayan ağırlıklarla dolaşıyorum.Güzel şeylerin ne kadar yarım kaldığını hatırlıyorum...Ama susasım da yok...

Herşeyden hesap sorasım bir o kadarda hıncım var çıkartılmayı bekleyen.Zaten bir sorgulamaya girmeye gör kendinle,taaa küçüklüğünde elinden oyuncağını alan arkadaşına bile o an sataşasın gelir.Sitemin vakti sırası yok.Kafan iyi değilse alayına başlarsın...

Kendimi çekilmez görüyorum bu aralar.İnsanlar bana nasıl dayanıyor hiç anlamıyorum böyle zamanlarda.Ve ben nasıl tahammül ediyorum kendime kafamda işe yaramaz bi ton soruyla dolaşınca... "Duygusal dönemler kapımı çaldığında, ikili hislerle büyük mücadele vakti gelip çatıyor benim için.Duygusalsam aynı zamanda acımasızım.Tuhaf şey doğrusu... " Bir yanım şefkat yumağı,diğer yanım azılı katil...

Zıtlıkların insanıyız...

32 yorum:

  1. Öonce derin bir nefes al,
    sonra aklının verdiği bütün vesveseleri kov gitsin...
    inan ki rahatlayacaksın...

    YanıtlaSil
  2. bugün ters bir tarafından mı kalktınız. Bu kadar negatif olunmaz ki. Ben kendimi her zaman yakışıklı bulurum. Yoksa çatlar giderim. Üstelik bastonsuz dedeyim.

    YanıtlaSil
  3. aksi günümdeyim.Sen aksiysen herşeyde sana zıt gidiyor.Kavga ediyorum eşyalarla aynalarıda sevmiyorum böyle zamanlarda ve benim gibi olupta bana halini anlatan insanlarıda...

    işte bi tane daha benden diyebileceğim çok kişi var şu aralar etrafımda o yüzden bu sefer ağır geçeceğe benziyor bu kronik durum..

    tersi düzü var mı bu işin bilemiyorum içime öküz oturdu nefes alamıyorum:P:)

    YanıtlaSil
  4. içime öküz oturdu nefes alamıyorum.
    çok sevdim bunu:)
    Bana da oluyo böyle zamanlar diretme sadece geçmesini bekle ama fazla da yıpratma kendini derim anlam veremediğimiz anlar hep oluyor hep olcak :S

    YanıtlaSil
  5. valla yazıyorum içimdekileri böyle, sonra dönüp okuyorum ne kdar moralim bozuk olursa olsun "beni anlatmışsa tam olarak kelimeler", keyfim yerine geliyo:D

    bunuda yazdıktan sonra geçti gitti zaten.Beni ve bu günü çok iyi anlattı bu kelimeler o yüzden o kadarda depresif değilim şuan;)
    ama dediğin gibi anlam veremediğimiz anlar hep oluyo hepte olacak :)

    YanıtlaSil
  6. iyi kitaptır amak-ı hayal :)

    YanıtlaSil
  7. ama burda ben varım ben ve benim amak-ı hayal im... bana bi rşey demek yok mu? :)

    ayrıca hoşgeldin:)

    YanıtlaSil
  8. bloguma az önce bir amak-ı hayal üye oldu. siz misiniz bilmiyorum.

    şu anda ilk girişim blogunuza. elbette siz bir blog değilsiniz. böyle sevimli yazdığınıza göre zeki ve muzipsiniz. sevindim.

    :)

    YanıtlaSil
  9. evettt işte o benim:):)
    Ayrıca dedim içimden ben yeniyim azıcık arkadaşım var biri izledimi rakamdaki değişikliği görmemem mümkün değil ama sende durumlar öle değil. dur bakim dedim yorum yapmıyım bir şeye ,acaba fark edecek mi?

    çok hızlısın :)
    sevimlilik muziplik ne ararsan var ama ben bu aralar depresifim tüm güzel tümceleri yarına atfen yaşıyorum:P:P

    YanıtlaSil
  10. :)))) ben tam 4 aylık blogçuyum.
    eski sayılmam.

    depresiflik geçer. olur öyle. biraz da kıştan. belki başka nedenleri de vardır. ilgimi çeken konulardandır.
    konuşuruz zamanla istersen.

    çok sevimli yazıyorsun.

    üç blogun var. hangisini en çok seviyorsun, kullanıyorsun. ona geleyim.

    YanıtlaSil
  11. ayrıca blogunda funda ve budeliçocuk var. yeni arkadaşlarım. :)

    YanıtlaSil
  12. aaa evet biz varız :)
    benimde 2 ay oldu olmadı her izleyicim olduğunda arkadaşlarıma çığ gibi büyüyorum diyorum :D
    deep gibi bir izleyiciye ve fikirlerine sahip olmak çok hoş yeni arkadaş dışında daimi olmak isteriz her zaman :)

    YanıtlaSil
  13. hepsi, benim evladım şimdi ben hangisine en çok bunu seviyorum diyeyim:)
    birine şiirlerimi yazıyorum,diğerine sızlayan yanlarımı anlatıyorum bu bloğumda da kafama göre takılıyorum...her biri beni anlatıyo ve her birinde ayrı bir parçayım.karar senin:) nasıl bi şizofrenim bilmek istersen hepsinden birer parça derim ben;)

    Arkadaşlık edinmek birilerinin yazdıklarını okuması harika bir duygu.benim cici arkadaşlarım daim ve kalıcı olsun inşallah:)

    4 ayda bu kadar arkadaş edinmeni kıskanmadım diyemem ama öhüü öhhüüü:D:D neysem buraları geçelim :)

    sevgiyle kalın;)hep gelin hee beni yalnız bırakmayın;)

    YanıtlaSil
  14. şimdilik bu blogunu izleyim. zamanla seni tanıdıkça diğerlerine de geçerim :)

    merak etme. yakında okur çevren genişleyecek. benim okur çevremden sana çok gelen olur.

    okurlarının çoğalmasını istersen bana söyle. konuşuruz.

    YanıtlaSil
  15. hoşgeldin sevgili deepblueeagle;

    okurlarımı bir fiil kendim çekmek istiyorum:)
    onun haricinde her konuda konuşabiliriz.ayrıca senin arkadaşların ,benim arkadaşlarım ne demek ne demek buyursunlar:)

    YanıtlaSil
  16. tabii ki kendin çek.
    :)

    yanlış anlattım sanırım.
    kendin izleyerek sevdiğin blogları bloguna çekebilirsin. elbette.

    neyse zamanla anlatırım.

    YanıtlaSil
  17. ruh çırpıntıları galiba ; bazen kendini bazen karşısındakini suçlayan
    hepimizde olurki ; en az zararla geçiştirsek şöyle kendimizi ve o anlarda çevremizde olan bahtsızları yaralamadan

    YanıtlaSil
  18. Bazen de çırpınmaktan yorulursun işte böyle benim gibi başlarsın mızmızlanmaya ve de her şeye sataşmaya:) Her şey gözüne batar hatta kendi yansıman bile...

    Depresif dünyama Hoşgeldin Neval:)

    YanıtlaSil
  19. senden başka sen yok ki adlı yazımı okumuş muydun.

    YanıtlaSil
  20. deepblueeagle :

    kızma bana ama bakıyorum hep bloğuna kitaplar hakkında bilgiler haricinde bişe bulamadım sen bişeyler karaladıysanda gerilerde mi kaldı ne ya da ben hala şu acemiliği çıkaramadım mı:D
    yada başka bloğun var be mi göremedim yaa
    :(

    bak böyle isim söylemen iyi oldu hemen bakıyorum o zaman. şimdi hemmennn koşa koşa geliyorum yanına:D

    YanıtlaSil
  21. sen o zaman yanlış bişey yapıyorsun.

    son iki günde bir kişisel gelişim yazısı yazdım bir de dünyanın hali üzerine bir fal.

    kitap yazım neredeyse yok gibi.
    sen yanlış bloga mı bakıyorsun.

    kumanda paneline düşmüyo o zaman yazılarım herhalde.

    YanıtlaSil
  22. tamam ama niye kızıyorsun ki ağlarım:(
    bütün bloğu su basar o zaman ne yapacaksın:(


    dünden bu yana çok kişi ekledim kaynamış olabilir hepsini okur telafi ederim sen yeter ki gül ;)

    YanıtlaSil
  23. :))) sen hep böyle cici misin. şeker misin. tatlı mısın. hep gülümsetiyorsun beni. ne desem sende bişi var. yani bi sokulganlık, bi yumuşaklık, muziplik. çok hoşuma gidiyorsun.

    YanıtlaSil
  24. tabi astım suratımı diye şimdi böyle diyosun kandıramazsın beni:):)

    Beni tanısan böyle demezsin öyle suratsız öyle agresif öyle ...
    ne menem bişeyim bi bilsen:D

    YanıtlaSil
  25. bilmem ama bana öyle olacağını sanmam. belki bana öyle tatlısın. herkese huysuzsundur :))

    teşekkür etmen gereksiz ki. öylesin de ondan. senin gibi agresife dünden razıyım. ne güzel surat asarsın sen.

    YanıtlaSil
  26. :):):))
    Sende beni çok gülümsetyorsun sağol.
    Bende ne varsa emin ol sende de aynısından var ben görmediğim şeyi genelde yansıtmam:)

    tamam kabul, doğru bi tespit sana öyleyim ben;)

    YanıtlaSil
  27. hımmm anladım. karşılıklı diyosun yani. baktın gördün, anladın, sonra tatlı oldun anladım. sen çok koşullusun o zaman.:)))))

    olsun napalım. o kadar nazın da olsun.
    :)

    naz kapris göreceksem hiç olmazsa senden göreyim. :))

    YanıtlaSil
  28. yok yok ne naz ne kapris geçmez pek benim yanımdan...

    yansıtma hususu bazı yaklaşımlar için geçerli sadece.

    AhH herşeyi karşılıklı deyip, muhasebe yapabilsem daha derdim ne benim:)

    YanıtlaSil
  29. yahu sana tatlı tatlı takılıyorum. zaten seni onayladım. rahat ol. dilediğin gibi davran. muhasebeci olmadığını biliyorum. :)

    YanıtlaSil
  30. tamamdır.Rahatım Rahatsın rahatız:):)

    YanıtlaSil

Paylaşmak Güzeldir ;)