9.02.2011

Yerleşik Suskun (Hazan mevsiminde aranan ortaklık)


 
Yatsıyı kılıyorum, yine rekâtlar karıştı…
Seni ne zaman düşünsem, namazları “acaba”larla ziyan ediyorum. Allah’la vuslatımı bile bozuyorsun. Her zamanki gibi zararın dokunuyor bana. Onu düşünmemelisin diyorum kendime. Utanmalısın!
Oturdum mu acaba ikinci rekâtta?
 
                                                     (...)
                                              
Hatırlamıyorum…
Vesvese bu deyip devam ediyorum ama sonrasındaki hiçbir rekât içime sinmiyor. Seni düşünmekten nefret ediyorum!
Beraber kılacaktık bu namazları.  Gönlümüzden akan iyiliklere gücümüz yettiğince çaba harcayacaktık ve her yaptığımız iyilikle cennetteki arsamıza ne istersek onu koyacaktık. (dileyecektik)
 
 
Olmadı sevgili..
Biz beraber hiçbir şeyi yapamadık. Şimdi belki kıldığım namazlar bile muammada. Sana alıp ta bir türlü veremediğim oyuncak arabayı, küçük bir çocuğu sevindirmek için kullandım ve yine sana vermeyi başaramadığım dua kitabını, dualara çok ihtiyacı olan ama bunu nasıl yapacağını bilemeyen bir yetişkine verdim
 
Cennetteki arsamıza tam da bizim için bir şey  isteyecektim ki vazgeçtim.
 
Seninle ortak hiçbir şeyimiz kalmadı ki sevgili.
 
Belki sende beni bu kadar düşünüyorsundur. Ama hepsi bu işte
 
Hepsi bu…
 
 
 
 

18 yorum:

  1. ne güzel dile getirmişsin duygularını.
    herkesin yaşam biçimi farklı da olsa, aşk herkesin ortak bir noktada buluşma yeri.
    başı kapalı bir kardeşimsin sanırım.
    duygularını çok güzel dökmüşsün satırlara.
    Ben de namaz kılarken ki eskiden di, çook eskiden, aklıma saçma sapan fikirler girerdi. Dini açıdan bunun değerlendirmesini biliyorum.
    Bana bu konuda lütfen ders verme:)
    Ama yazın güzeldi.

    YanıtlaSil
  2. Belki de düşünmüyordur bile kimbilir...
    İçin yandığı için mi acır,acıdığı için mi yanar.....

    YanıtlaSil
  3. Bu yazında keşke ye yer verilmemiş. belki de sorgulanmak gerekmiyormuş gibi..

    YanıtlaSil
  4. hadi hadi yaz ve unut.
    onun ne düşündüğü de onu ilgilendirir.
    sen kendine bak.
    huzur çabuk gelsin sana.

    YanıtlaSil
  5. Esimden once yani bir iki yil once hayatimda baska birisi vardi. Deli gibi asik oldugumu SANIYORDUM. Beni biraktiginda dunyam yikildi sanmisdim. Hele ayni ay evlendigini duyunca 3 aylik bir depresyona girip 11 kilo kaybetmisdim. Sonra mi Vahap... Sen de goruyon blogtan, takip ediyorsundur. Inanilmaz bir sevgiyle bagliyim esime. Allahin bir lutfu gibi. Yani arkadasim inan bana, Allah inanilmayacak bir inda inanilmayacak birisini karsina cikariyor. Uzme kendini, inan, seni hakedecek biri birgun olacak...

    YanıtlaSil
  6. Sevgili baba;
    Sabahtan beri aklımdasın, evden sana cevap yazamadan çıktım içim içimi yedi:)
    Öncelikle beğendiğine çokk sevindim aşk gerçekten herkesin ortak noktası.
    Evet kapalı bir bayanım:)
    Namaz kılarken bi zamanlar yaşadığım bir duyguyu dile getirmek istedim ama çok şükür zamanla geçti/geçiyor bu durum ve bir gün belki tamamen silinecek hazfızamdan...

    Bana bu konuda lütfen ders verme demişsin:)Buna ne diyeceğimi bilemedim şayet bir ukalalık yaptıysam lütfen kusuruma bakma.Küçüklüğüme ver:) Benim ne haddime ders vermek benden daha tecrübeli bir büyüğüme hemde...Tekrar af istiyorum yanlış bir cümle kullandıysam...Yazılarını çok beğenerek okuyorum.Senden çok az var.Bir ders verilecekse buyur sen gel bana ver. Ben her daim burada sevinerek dinlerim seni:)

    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  7. Sevgili Zeynep;
    Bu benim tek kişilik sırtlandığım bir duygu.O da düşünüyor eminim ama bir şeyleri değiştirmek için uğraşmadıktan sonra...
    Kendi kendini maziye gömdü,bana da diyecek birşey bırakmadı...
    İçin yandığı için acır ve de acıdığı için yanar... Güzel demişsin.
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  8. Profösör;

    Keşkeler di'li geçmiş zamanın yüklemsiz cümlesi.
    Ne desen eksik kalır...

    Sorgulansa değişir mi aşk?

    YanıtlaSil
  9. Deep;
    Kendime bakıyorum zaten anlattığım kendi halim değil mi? :)

    Bu zaten geçmiş bir yazı.Ruh hali mazide kaldı atıyorum üstümden tüm huzursuzlukları...

    YanıtlaSil
  10. Taze Anne;

    Ödediğin bedelin ardından sana çok güzel değerler bağışlamış hayat.Dilerim beni de bulur.Fazla yıprattı beni de umarım sonu güzel olur.

    Dediğin gibi olması ümidiyle arkadaşım,sağol...

    YanıtlaSil
  11. heey sevindim eski yazı tahmin ettim.
    öbür biloktan.
    :)

    YanıtlaSil
  12. Aynen öyle canım=)
    Atamam hiç birini hele de bu yazı benim için kıymetliydi yayınlamak istedim bu tarafta da...

    YanıtlaSil
  13. elbette.
    yaşanılan herşey hazinemizdir di mi.
    bizi biz yapan bugüne getiren.

    YanıtlaSil
  14. Deep:
    Emek veriyoruz,duygu katıyoruz ve cümlelere lehimliyoruz hepsi çok kıymetli.
    Yazılanlar kıymetli çünkü yaşamımızın,yaşanılanın izleri.
    Haklısın:)

    YanıtlaSil
  15. sabah beni çok mutlu ettim güzel kelimelerinle.
    hem de denetleme zamanında bana vermiş olduğun bu güçle, heeeyyt gelsin bre denetçiler:)
    sen o kadar hassas bir çiçeksin ki ukalalığın ne olduğu bile bilemeyecek birisin.
    sadece, mümin insanların müslümanlığı hayat şartlarına göre biçimlendiremeyen benim gibi insanlara karışmasından yoruldum.
    AMA ben senden özür dilerim, seni yanlış tanımışım.
    günün aydınlık geçsin.
    hem mutlu ol:)

    YanıtlaSil
  16. Ahh baba sen çok kıymetli bir insansın bunu sakın unutma.
    Güzel cümlelerin için teşekkür ediyorum.
    Günümüz aydınlık geçsin.
    Saygı ve sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
  17. :((((((((((((((((
    Bende artık söküp atmak istiyorum kafamdan. Namazlarımda bile aklıma geliyor. Bende senin gibi vesvese deyip geçiriyorum. Ama içime sinmiyor baştan kılıyorum . Sonra her gece rüyalarıma giriyor. Bir gün farklı halde bir gün farklı halde. Belki bir diye bekler oldum. Beklemekte istemiyorum. Kararı alan bendim. Kararlarımı sorgular oldum. Ne güzel bir yazı bu. Gün boyu aklımdan çıkmayacak emin ol ..

    YanıtlaSil
  18. asahhara:
    Beğendiğine sevindim.Hepimizin yaşadığı bir durum bu, ortak bir sorun.Kafamız sürekli aldığımız kararlarla dolu.Öte yandan Allah a daha net bir ibadet sunmaya çalışıyoruz işte bu iki şey birbirine girince kendimizi iyi hissedemiyoruz.Rabbim yardım eylesin cümlemize.

    Aldığın kararlar ve sorumlulukların sana baskı yapıyor içinde, anladığım kadarıyla.
    Senin için dua edicem.
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil

Paylaşmak Güzeldir ;)