14.04.2011

Sev/mek


(print image)

Hangi çiftin eli birbirine değse içim acıyor sevgili. Kalbim kırılıyor, canım yanıyor. Ne zaman yastığımın altındaki telefon  gecenin bir vakti çalmaya kalksa yaşama sevinci kaplıyor içimi. Saniyelik yalanlarıma inandırıyorum kendimi. Sonrası yüzümü yıkamışçasına bir ağlama krizi...

Tam da unuttum derken düşüyorsun aklıma. Hep de yalnızlığımın ayazında sinsice vuruyorsun beni. Teslim oluyorum senli her cümleye. Çaresiz uzatıyorum elimi kadife kelepçelerin müebbet mahkumiyetine...

Bir umudum olsa keşke.Kısmet değilmiş deyip, dönüp gitmeler sinmedi hiç içime. Alışamadım bu yalnızlığa, ilgisizliği sevemedim... Senin olmadığın hayallerimde herşey siyah beyaz. Çok yorgunum. Sensizlikte senin kadar yoruyor beni.

Ben seni çok özledim.Yazdığım ve yaşadığım tüm hissiyatın özeti bu. benim kaderime düşen herdaim özlemek...Ama niye ki?  Hiç mi kader sevdiğim bir kulu bana vermeyecek. Ne kadar özlemim varsa hepsine şahit olmamışmıydın sen!

"Özlemime özlem kattın sevgili" Yaptığın ve yapabileceğin tek şey bu senin...

Not: Daha önce yazdım mı bunu bilemiyorum. Karalama defterimde yazılacak diye not almışım sadece, üstünden zaman geçmiş nasıl bir his olduğunu hatırlıyorum ama nerde paylaştığıma dair hatırımda hiçbir şey yok....

32 yorum:

  1. resmini koymuşsun!
    kaldır çabuuk.
    ama yazın çok güzel:)

    YanıtlaSil
  2. baba;
    sen söylemesen kimse bilmeyecekti bana ait olduğunu:D

    YanıtlaSil
  3. Hani nerdesin :) Tüh ya babanın yüzünden kacırdık :P :D
    Bu arada yazı cok hos ve anlamlı :)

    Ama ben yine erkekligimi gosterip yorumumu yapıcam :)
    Ben ne zaman gece bir mesaj gelse ya da arasa,yine Ali arıyor galiba deyip sinirleniyorum :D Ne güzel..Millete sevgilisi mesaj atar ya da kızlardan mesaj gelir.Bana da piskopat arkadasim ALi!yazını gorunce hüzünlendim,özür dilerim :( :))

    YanıtlaSil
  4. uffff, o kadar tanıdık ki.. ben yazsam bu kadar anlatabilirdim...
    şimdi hatırlamıyor olmak ne güzeldir bu hissi :)

    YanıtlaSil
  5. ne kadar güzel bir karalamaymış.Bu postu senden ödünç almak isterdim ama bu bana yakışmaz.
    diğer karalamalarını da okumak isterim.
    sana mailinden ulaşabilirim deilmi?

    YanıtlaSil
  6. timeout;

    Görsellerde çıkarda biri beni tanır yada o güzel fotomu çalarlar diye endişeye kapıldım kaldırdım hemen:)

    Ayrıca ali arkadaşına çok güldüm:D:D
    Olur ya senin de olur merak etme ama dilerim benim ki gibi olmaz...

    Bizi güldürdüğün için teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  7. Merve;

    Çok tanıdık bir duygu değil mi...
    Bir çoğumuz bekleriz o telefonun helede çok özlediğimiz bir anda çalmasını...

    Özlem hissi unutulmaz yazıyı daha önce yayınlayıp yayınlamadığımı unuttum ama o hissi hala unutmadım...

    sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  8. khpkdr;

    Karalanmış bana dair ne varsa hepsini buraya yazmaya çalışıyorum hepsini burda görebilmen mümkün...

    Ayrıca tüm gün bana mail vasıtasıyla ulaşabilirsin.Ben hep buralardayım maillerime de çok sık bakarım..

    Görüşmek üzere...

    YanıtlaSil
  9. Bugünlerde herkes çok özlüyor sanırım.

    YanıtlaSil
  10. baharda yalnızsa insan sanki o yalnızlık duble oluyor, büyüyor büyüyor da katmerleniyor

    ve ben yine havalara atıyorum tüm kötü(mser) duyguların suçunu...

    YanıtlaSil
  11. "Hangi çiftin eli birbirine değse içim acıyor sevgili. Kalbim kırılıyor, canım yanıyor."
    Kendimi kendimden bile saklarken ben, bu iki cümlelik işkence için teşekkür ederim, dank diye çarptı suratıma:) Özlemek, bir süredir sanırım en iyi yaptığım şeylerden biri..Ne acı:)

    YanıtlaSil
  12. nehir ida;
    Özlem herkese bulaşmış bir his kolay kolay geçmiyor:)

    YanıtlaSil
  13. Aynur;
    Bende bütün suçu şu kötü havaya atmak istiyorum bugün bu yazıyı bulup defterden çıkardıysam sebebi şu bozuk hava:P :)

    YanıtlaSil
  14. Vesselam;

    Yine miiiiiiii mimmmmm :D:D

    YanıtlaSil
  15. Ama olmadı bu:) Meraklandık :))

    Rica ederim ayrıca :) Aliye bende artık gülüp geciyorum. gerci artık konusmuyoruz :D Ayrıldık :D Ayrıldık derken yanlıs anlasilmasin tabii :D

    YanıtlaSil
  16. Ya hayat ne tuhaf , başka birinin yaşadığı şeye aynı duygularla aynı acıyı kendinde hissederek yaşayabiliyosun ..İçim acımadı desem yalan olur :(( Özlem duygusu ameliyala alınsa sahip olduğum her şeyi verip aldırırdım kendisini .
    En azından sen dışardan bakabiliyosun acına geçmişte kalmış buna da şükür özlemcim ...

    YanıtlaSil
  17. ne deyim ki şimdi yüreğine sağlık

    YanıtlaSil
  18. Güzel bir yazı.. Biraz daha detay olabilirdi. Belki de öykü şeklinde.. Tasfirlerle. Tadından yenmezdi. ama bu kestirmeden de olsa iyiydi..

    YanıtlaSil
  19. Yürekten gelen..
    Yürek işi cümleler..
    Ve de yürekli cümleler..

    Toprağım,güzel yazıyorsun..
    Yüreğine sağlık..:)

    Saygılar..

    YanıtlaSil
  20. unutulmaz tabii unutulmasın da zaten, acı vermesin yeter ;) o da zamanla oluyor :)

    bu arada dikkatimi çeken blogunun ismiydi. AMAK-I HAYAL üniversitede hocamın tavsiyesiyle okuduğum değerli bir kitap.

    blogunu fark ettiğim için çok mutluyum, sıkı takipçinim artık :)

    görüşmek dileğiyle :)

    YanıtlaSil
  21. timeout;

    Ayrılmanıza çok üzüldüm:D bi daha ki gelişinde haber ver foto koycam sana özel:D

    YanıtlaSil
  22. siborikasit;

    Çok güzel anlatmışsın öyle bi durum olsa bende aldırırm valla:D yanımda bi arkadaş var o da bizden:D Yeni bi pazar alanı mı bulduk dersin:D

    Dışardan bakabildiğimi kim dedi yaa hala içindeyim offff:P

    YanıtlaSil
  23. Profösör;
    Evet aslında biraz daha betimleme yapılabilirdi.Öneri için teşekkürler,görüşmek üzere..

    YanıtlaSil
  24. Bu deli çocuk;

    Sağol toprağım sen beğendiysen ne mutlu bana;)

    YanıtlaSil
  25. Mervecim;

    Amak-ı hayal'i bende dersanede edebiyat hocamın tavsiyesi ile okumuştum gerçekten güzel kitap sonuçta bizim klasiklerimizden...

    Ayrıca iyiki görmüşsün okuman beni mutlu eder, tabii yorumlamanda:)

    Görüşmek dileğiyle o zaman:)

    YanıtlaSil
  26. seni mimledim canım :)

    YanıtlaSil
  27. özlem hep gidenlere midir?
    aslında gitmeyip hayatında olanı özlemek daha güzel değil mi? Meselâ bir dostu özlemek onun ellerini tutmayı, sesini duymayı özlemek.
    Gidenin özlemini duymasam da bende tam şu saatlerde deli gibi bir özlemle sızlamaktayım. Işınlanabilsem de illâ'nın yanına gidebilsem :D

    YanıtlaSil
  28. La;

    Özlemin sızısı dost içinde, sevgili içinde aynı şiddette bence...

    Bir dost özlemiyle ilgili yazı yazıcam burda.Arada hiç fark olmadığını görmek mümkün...

    Işınlamak çok iyi olurdu:):)

    YanıtlaSil

Paylaşmak Güzeldir ;)