16.04.2011

Vakti Gelmez Ayrılıklar


Okul zamanı… Yaş 16 falan. Aile içi bir hadise yaşamıştık. Beni derinden etkilemişti. Bir Allah’ın kulu yok etrafımda beni anlayan. Kendi içimde kördüğümüm aynı zamanda kapalı kutu. Sonra umulmadık bir yerde umulmadık biri anlıyor gözlerimden kıvranan ruhumu. Yaralıyım farkında bunun. Konuşuyoruz, Sohbet ediyoruz. Evden biri gibi mi desem, uzaklardan benim için gelmiş sanki… Yakın hissediyorum onu kendime. Aynaya bakar gibiyim onun yüzünde… Birçok zamanda susarak anlıyoruz birbirimizi. En güzeli ve hiçbir zaman bulunamayan o tuhaf hissi nasıl anlatayım bilemiyorum… Susarken dilini çözen biriyle karşı karşıya kalmak… Duyuyorum sizi aşk diyeniniz var aranızda ama aşk falan değil bu.

Zaman geçiyor benim küçük şehrimdeki görevi bitiyor ve artık gitmesi gerekiyor. Boynunda asılı bir emaneti bana veriyor. Biri bende diğeri ise çok sevdiği başka birinde… Sonra çıkarıyor cüzdanından itina ile sakladığı bir kurdeleyi manevi değeri var bunu sana emaneten veriyorum bir gün karşılaşacağız ve sen bunu bana vereceksin diyor. Belki teselli olsun diye yapıyor ümit olsunda gidişine fazla üzülmeyeyim diye yapıyor… Sonuç itibariyle o çok alıştığım insanın artık sayılı günleri var, bir daha dönmemek üzere gidiyor. Araya mesafeler giriyor. Ben küçük şehrin bir ucu, o büyük şehrin öteki ucunda. Arada aşılmaz yollar ve benim yüreğimin kavuşturamayacağı mesafeler.
                                                                                                                 
Kendime kalıyorum. Düşünüyorum. Gidişiyle anlıyorum ki çok hakkı geçmiş bana. Beni onca zaman dinlemiş o güzel insandan helallik almadığım geliyor aklıma. Kahroluyorum. Her gün ayrı bir ağırlıkla kartopu gibi üstüme gelmeye başlıyor. Ve dilimde her öğün aynı arzu, aynı istek, aynı dua… Cevapsız kalmaz dualarım bilirim. Her günü cevaba bağlayacak, o duayı edip sabırla bekledim.

Altı sene sonra ettiğim dualar cevap buldu. Onu facebooktan buldum. Sonra msn den ekledim. Sohbet ettik ve ben ondan en düzgün cümlelerle yaptığının ne kadar kıymettar olduğunu, minnetimi dile getirerek hakkını helal etmesini istedim. O’da en güzel cümlelerle helal etti. Sonrasında ona minnetimin aşk olduğunu düşünmeye başlamış olacak ki, zamanla mesafeli davranmaya başladı bana. Zaten evlenecekti de. Bu sefer belki çok mutlu olacaktı. Ama benden zarar gelmezdi ki ona, çok iyi biliyordu bunu. Mesafeyse mesafe istediği olsun, mutlu olsunda her daim istedim… Bu yüzden usulca tekrar gidişini seyrettim. Şüphe kurt gibidir. Benden yana kimse tereddüt yaşasın istemem…

Faceden takip ediyorum onu (ekli değil). Bir oğlu olmuş aslanlar gibi. Oğlunu çekmiş sürekli videoya, izliyorum bazen. Videolardan birinde onun sesini duyunca, sesini bile unutmuşum diyorum. Aynı zamanda çok da özlediğimi fark ediyorum.

Hayatın her daim sevgi ve neşe ile dolsun kadim dostum.

Yüreğinden öpüyorum


23 yorum:

  1. Ne kadar fazla değeri kaybediyor insan yanlış anlamalar yüzünden yazık..duygular bazen çok karışıyor malesef..
    Boşver sen bunlarıda gel kız kulesi karşısında çay ısmarlayayım sana iyi dinleyiciyimdir bak :)

    YanıtlaSil
  2. "vakti gelmişşse ayrılığın ne yapsak boş kurtulamaz bu sevda bu amansız rüzgardan bu aşk gömülmeli" ilginç bir anlatımla yazmısın yazıyı sonuna kadar meraklandırıcı...

    YanıtlaSil
  3. Ülkücüm;


    Aaa kız kulesi manzaralı çay keyfi teklifini hemen kabul ediyorum ne zaman görüşüyoruz;)

    Duygular bazen çok karışıyor haklısın...

    YanıtlaSil
  4. Berduş;

    Şarkıya durum her ne kadar uymamış olsa da yorum için teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  5. bence o da ne kadar dürüst biriymiş ki yanlış anlamada olsa seni üzmek ümit vermek istememiş.ama kaybettiğine üzüldüm böyle gözünde büyüttüğün insannı:(

    YanıtlaSil
  6. Sezobigo;

    Kırgın değilim ona, hatta artık güzel bir hayatı olduğu için bir ailesi olduğu için mutluyum onun adına. Dilerim bütün güzel insanlar onunla olur.Dilerim her daim sevdikleri yanında olur...

    Belki hiç bilmeyecek bu satırları ama olsun,ben yine de iyi dileklerimi sunayım ona:)

    Kaybetmek sayılmaz benim ki... Sadece özlem,uzaklık,mesafe var. O beni eminim iyi hatırlıyordur...

    Yorum için teşekkürler...

    YanıtlaSil
  7. nasıl uymamış hop diye oturdu bence devamını yazmadım sonra kekilli manyağı diyon :P

    YanıtlaSil
  8. Berduş;

    Güzel arkadaşım bu bir aşk yazısı değil:P

    YanıtlaSil
  9. Eğer dostluk varsa kayıpta sayılmazsın. önemli olan karşılıklı gönül rızasının yerini bulmasıdır. Herkes dostluk yaşayabilir mi?

    YanıtlaSil
  10. Profösör;

    İçim rahat zaten gönül rızası dediğiniz gibi yerini buldu.Kayıp yok sadece özlem var...

    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  11. Tam isminle Müsemma olmuşsun sen.. Hem "Özlem" var, hem de özlem var..

    Bu arada eğer dostluk varsa tabi, bu özlemi giderebilecek hoşgörü de var. Eskisi gibi fikir alış verişi ve dostluk gösterisi niye olmasın. Çünkü dostluklar bakidir. Hüvel Baki'dir.

    YanıtlaSil
  12. Profösör;

    Yol ayrımlarını ben ayrılıktan saymıyorum. Hoşgörü yokmuş demek ki bizim dostluğumuzda ya da olası korkular ağır basmıştır onun açısından ne bileyim...

    Özlem çokk :):)

    YanıtlaSil
  13. Bilirsin.. Gölgede olanın gölgesi olmazmış..

    YanıtlaSil
  14. Profösör;
    16'ya niye vurgu yaptınız...

    Güzel söz :)

    YanıtlaSil
  15. Sevdiğim insanları tılsımlayan bir sözün şifresidir bu. olamaz mı?

    YanıtlaSil
  16. Profösör;

    Hımm neden olmasın olabilir:)

    YanıtlaSil
  17. Canım bu postunu işyerinde okuyuo yorum bırakamamıştım..
    Uzaklarda herkesin bir sevdiği vardır. Kalbine en güzel dostluğunu bırakan insanlar. Sana güzel emekleri olmuş ve sen güzel bir şekilde hatırlıyorsun ya önemli olanda bu değilmi..

    YanıtlaSil
  18. Şimdik güzelcim şu kız kulesini gel kanlıca yapalım istediğin zaman gel koşup geleyim olma mı? :)

    YanıtlaSil
  19. asahhara;

    Okumuş olman Sonra unutmamış olman ne güzel:)

    Tabiki önemli olan güzel hatırlamak ve hatırlanmak..
    Öpüyorum seni teşekkürler..

    YanıtlaSil
  20. Ülkü;

    Yok öyle kıvırmak banane:(
    Sen bana kız kulesi dedin :(
    Çayımı isterim:P

    YanıtlaSil
  21. Tamam o zaman beklemen gerekecek sen bilin, beni bir an önce görmek istemiyorsun anladım :)))

    YanıtlaSil
  22. Ülkü;
    :):)
    Beklerim önümüz yaz;)

    YanıtlaSil

Paylaşmak Güzeldir ;)