6.05.2011

Ardından...

Yokuş aşağı bitişlerin hızına yetişemeyen zavallı aklım..
Hiç bir grizgahın daha manasına varamamışken,
Sonuçlara teselli cümleleri eklerken,
Ve bitmeyen hamlelerin kısırlığında kendini bulmaya çalışırken...
Ne varlığı ne yokluğu anlamdıramamışken...

Dedim ya zavallı ben...
Saflığa bulanmış ne varsa lehime...
Gönülde kalan basite indirgenmiş iki kelime.

Gidenlere söylenesi yıpranmış cümleler.
Verilememiş sevgi kelamları.
Bir cüzdan arasına sıkıştırılmış hayal tümceleri..
Silik, yırtılmış, rengi kararmış...

Ama cümle bitince bitmez satırlar,
Dalga gelince kaybolmaz tüm kalıntılar,
Sessizlik çökünce kendine kalır sadece insan..

Ama bitmez sevgi,
Bitemez ki..

Kolay başlangıc zor gelişme yaşayan ,
Ve sonuç cümlesine bir nefeste varan,
Hızını alamamış, yaşanmış sayılan...
Bitti deyince bitemeyenleri ele vermez mi ki?

16 yorum:

  1. Harikulade,Yüreğinize sağlık...

    YanıtlaSil
  2. yaruze...

    Teşekkür ederim

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Yüreğine sağlık canım :)

    YanıtlaSil
  4. ellerine yüreğine sağlık..Çok beğendim :)

    YanıtlaSil
  5. eva;

    Beğendiyseniz ne mutlu:)

    Teşekkürler..

    YanıtlaSil
  6. Çok,çok güzeldi canım,yüreğine sağlık,kalemin var olsun,sevgiler :)

    YanıtlaSil
  7. bahar ve kızı yağmur;

    Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  8. Gelibolu17;

    Teşekkür ederim canım
    Beğendiğine sevindim:):)

    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  9. Merhaba canım,gününaydın olsun,,,Seni mimledim ben,sayfama beklerim...Beni kırmayıp cevaplarsan sevinirim,selamlar sevgiler...

    YanıtlaSil
  10. Şiirin çok güzel olmuş canım ^^

    YanıtlaSil
  11. Gelibolu17;

    Ne demek, tabiki cevaplarım:)

    Görüşmek üzere..

    YanıtlaSil
  12. vişne çürüğü;

    Teşekkürler vişnecim:)

    YanıtlaSil
  13. yok böyle bir yazıı süpersinn:9

    YanıtlaSil
  14. P:S;

    Sağol canım teşekkürler :)

    YanıtlaSil

Paylaşmak Güzeldir ;)