20.07.2011

Bizi Ayır(an)

Aynı gökyüzünü paylaşmak, aynı şehrin havasını soluyor olmak bile yeter sevgi dolu ve özlem çeken kalplere… Hep öyle denir ya hani… O denilen bir su serper ya, ümit doğurur ya hani…

Bu cümleler mevsim geçirmiş, ay geçirmiş, yıl geçirmiş özlemlere/sevgilere etki etmez. Etki edemedikçe küçülür hayaller. Gönlüne sığamayan o kocaman hayallerini avucunun içinde suç unsuru gibi saklamaya başlarsın. Sen onları saklanası kıldıkça iyice küçülür ve bir vakit kayboluverir sıkıca kapanmış ellerinin teri içinde…

Eğer nasipte, kaderde yoksa burnunun dibindekilere hasret çeke çeke ölebilirsin. Eğer yaşanacak bir gerçek günün imkânı yoksa gecenin uykusundan, sabahın güneşinden vazgeçebilirsin… Her şeyin çözümü olduğuna inanamıyorum ben!

Sevdiğim insanın ölümüne mi yoksa iyileşmesine mi şahit oluyorum bilmiyorum. Bildiğim tek şey, ben her koşulda acı çekiyorum. Ruhumun derinliklerinde bir evlat gibi besleyip, şefkat ile alnından öpüyorum…
Seni çok seviyorum.



2 yorum:

  1. şarkıyla çok eskilere gitti zaman. durdum bi.

    içine huzur gönderiyorum bir tutam, rahatlasın düşüncelerin.
    inan.
    inanmak iste.
    her şeyin çözümü var, görünmez sadece.
    iyi ol :)

    tanımak gerekmez bazen, yakınlık kendiliğinden gerçektir.
    cümlelerim yabancı gelmesin :)

    sarınıp,öpüyorum..

    YanıtlaSil
  2. Murshill;

    Teşekkür ediyorum pozitif yaklaşımın için iyi geldi inan...

    YanıtlaSil

Paylaşmak Güzeldir ;)