21.07.2011

Şimdiki Zamanın Geçmişi

Ben biliyorum! Yaşlanmışsın diyeceksin bana. Gözlerin her zamanki gibi güzel ama yüzünde çizgiler biriktirmişsin diyeceksin. En son gördüğünde hayalleri olan, dershane yollarında mutlu, sevinçli hatta işi gücü bile olan bir insandım.

Yıllar eritti beni. Sen ne kadar yoksan ve yokluğunun sararan sayfalarında ne kadar bıraktıysan, işte o kadar cümle biriktirdim. Biriktirmekte yetmedi, herkese ilan ettim. Ben tükenirken herkesi buna şahit ettim. Yüzümdeki her çizgi mutsuzluğun çizgisi… Çünkü yokluğundan beri mutlu olmak için hep daha az sebebim oldu. Az sebepler azalttı her şeyi birde bakmışsın ki kaçmış bütün trenler. Umut denen şeyin anlamı hayatımla birlikte yok olmuş. Sevgiyi yedire yedire işlediğim kâğıtlardan kocaman bir kalkan yaptım kendime. Kimse sen olsun istemedim. Çok yer gördüm sensiz. Senin olmadığın senli bir sürü anım var. Hayatı tek kişiyken çift yaşayanlar safında çok zaman geçti… Yalnızlığın dilini çözdüm ben. Artık daha iyi geçiniyoruz. Zamanla sızlatanların yeri uyuştu artık, acıtmıyor. Buna da alıştım sanırım. Yüzümde, hayatımda kocaman çizgileri olsa da sanırım hepsine alıştım. Yaşam beni nereye ittiyse senden sonra hiç karşı koymadım.

 Sen hep içimdeydin ve hep öyle kalacaktın.

Çıkma sakın karşıma! Onca zamandan sonra… Öylesine yorgun ki kalbim, bedenim. Ne seni ne de yeni bir düzeni kaldıramaz. Ben seni sensiz öyle benimsedim ki. Sakın gelip de yeniden canımı acıtma… Yüreğine sonsuzluk senli düşleri başka âlemlere taşıyorum.

Sana senden daha yakınım ben. İkimiz içinde sonsuzluk diliyorum…



8 yorum:

  1. Kavuşursan meşk olur, kavuşamazsan aşk olur.

    -Leyla ile Mecnun`dan-

    Sana da aşkı yaşamak düşmüş.
    Güzeldir yani.

    YanıtlaSil
  2. A.şahin;

    bu öykü tam beni yansıtmamaktadır ama diğer bir çok yazı için söylediğin mümkün..

    Not: ben daha gencim:)

    Yorum için teşekkürler

    YanıtlaSil
  3. amak_ı hayalım gelmişsin unuttunmu beni deişsin seni unutmak mümkünmü lakin toplanmış koliler arasında kaybolmuş gibiyim bir taşınayım bak ozman nasıl gezintiye çıkacağım bloglara bu arada yaşıyom sayılır:)

    YanıtlaSil
  4. sezo;

    Tamam hayatım kolay gelsin sana Allah yardım etsin unutmadığına sevindim tabi yaşadığınada:):)

    YanıtlaSil
  5. Yazamam yazamam diyorsun ama, baksana bal gibi de yazar mışsın..

    YanıtlaSil
  6. Profösör;

    Hep aynı konularda yazıyorum sanki..

    Başka türlü yazamıyorum...

    YanıtlaSil
  7. "Sahiplik bir tadımlık sanrı..." - zaman takıntım vardır.

    YanıtlaSil

Paylaşmak Güzeldir ;)