3.08.2011

Fark ettim ki...



Fark ettim ki; Seninle benim aramdaki kader getirisi değilmiş. Ayrılıklar hep tek taraflı ve sadece senin isteğinle gerçekleşmiş. Uzaklıkları seçen ve hep benden ötelere kararlar verip göçen senmişsin. Ayrılık iklimlerini bahar mevsimlerine ve bayram sevinçlerine karıştıran senmişsin.

Fark ettim ki; eskiden her ne hayal kurmuşsam hayata dair, içine hep seni katmışım/katmıştım… Ve şimdilerde ayakta durmayı yeni yeni başaran bir bebek gibi, içinde sen olmayan dirayetli hayaller peşindeyim. Nasıl ki o zamanlar, hayalleri sensiz kurmak elimde olmayan güçlü bir istemdi; işte şimdi içinde sen olmayan yeni hayaller kurmamda da aynı durum geçerli…

Fark ettim ki; Bir insanı hayallerinden gayri ihtiyari soyutlamak demek, ondan artık vazgeçmeye başlamak demek…

Dinlenesi...

6 yorum:

  1. Hayaller çok önemli,bence hiçbir insan hayalsiz yaşayamaz.Dediğin gibi birisini hayallerinden çıkarmaya çalışmak hayatından çıkarmaya başlamanın başlangıcı gibi..

    YanıtlaSil
  2. Yine çok güzel olmuş ki bu... :)
    Bir insanı hayallerinden, geleceğinden çıkartabilecek noktaya geldiysen, bugününden hayatından çıkarmak hiç de zor olmaz bence de.
    Ve bir insan kendisini seven bir kalbin hayallerinden çıkacak noktaya geldiyse çok şey yapmış demektir...

    YanıtlaSil
  3. b3ngü;

    Ve bir insan kendisini seven bir kalbin hayallerinden çıkacak noktaya geldiyse çok şey yapmış demektir...


    En doğru saptama bu olsa gerek...

    Teşekkürler canım yine beklerim.
    SEvgiler..

    YanıtlaSil

Paylaşmak Güzeldir ;)