5.08.2011

Kadim Dostum

Ne kadar sende herkes gibi uzağımda olsan da sitemkâr değilim sana. Belki de en doğru kararı aramızdaki iletişimi keserek, sen verdin…

Bana sırtını dönmüşsün gibi hissetmiyorum. Çünkü yaptıklarına uzun vadeli kızamıyorum. Belki huzurun bir parçası olamazdım ben. Aramızdaki saf duygulara kötülük katmak isteyenler olabilirdi. İyiyken kötü olmak, zarar görmek, zedelenmek ikimizi de üzerdi.

Verdiğin kararlarda payem olmadığı için üzgünüm dostum. Gecenin kör bir vakti aklıma düştüğün için de ayrıca üzgünüm. Hayat ne senin ne de benim istediğim gibi şekil almadı. Bambaşka fırsatların içerisinde bazen istediklerimizin yönünü değiştirerek hayallerimizi gerçek yaptık. O hayatın daha iyi olsun diye vazgeçtiğin ama çok sevdiğin şeyleri geri vermek çok isterdim sana. Her şeye rağmen biliyor musun, ben bıraktığın yerdeyim.

Biliyorum üstünden onca zaman geçti hayatlarımız bambaşka yönlere doğru gitti. Ama dedim ya içimde sana karşı hiç kötü bir şey yok. Sen verdiğin kararlara rağmen bilsen de bilmesen de en iyi dostumsun. Bu âlemin öteki yüzünde arayıp ta bulmak istediğim en iyi dost…

Bundan seneler evvel yine böyle bir sabah namazında, hatta birçok sabah namazında ettiğim tek dua seni bulabilmekti. Şimdilerde ise bu artık mümkün olmadığından yüzüm yok tek taraflı dilekler dilemeye… Ama hani diyorum olur ya kader belki bizi tesadüfen yüz yüze getirir. Yüzünü merak ediyorum kadim dostum. Ve hala ben senin için bir dost muyum bunu bilmek çok istiyorum…


10 yorum:

  1. eski dostluklar kaldığı yerden devam ediyor çoğu zaman, adı eski dost sadece eskimiyor, umarım bulursunuz kadim dostunuzu ve kaldığınız yerden devam edersiniz.

    YanıtlaSil
  2. dürr-i yekta;

    Aslında aramıyorum ama bir gün karşılaşırsak ne olur bilmiyorum.Her şeye rağmen seviyorum onu bend ehiç eskimedi..Herşy gönlünce olsun onun..

    Teşekkür ederim güzel dileklerin için...

    YanıtlaSil
  3. güzel bir çağrı olmuş eski dosta, güzel bir paylaşım..dilerim duyar sesinizi..aslında duymasa da olur..sizin böyle hissetmeniz, onu bilmeniz bile yeter belki..

    YanıtlaSil
  4. Dost......Öyle uzak bir sözcük ki bana en büyük k..ları onlardan yedim..İstemiyorum artık..İnsanın en iyi dostu arkadaşı sırdaşı kalbinin sahibi Allah cc...gerisi hikaye...

    Hayırlı Cumalar kuzum:))))

    YanıtlaSil
  5. çok benzer bir dostluğun bende içersindeyim .. ama ben artık o bırakılan yerde olmaktan çok sıkıldım .. bu defa orada değilim..özlem de yok üstelik ,huzurluyumda..

    yukarıda benzer yazmışım yo yo benzemiyor evet..

    bilmek istediklerini en yakın en doğru zamanda bilirsin umarım .. dilerim

    YanıtlaSil
  6. emine;

    Çağrı değilde sadece ona duyduğum nötr hali diyelim. Her ne kadar taraflı yazılmış gibi görünsede aslında bu yazı artık ona kızmadığımın kendi ruh halime bir açıklamasıdır...

    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  7. Zeynep;

    Bazı insanlar öyle zamanlarda karşına çıkar ki öyle bir boşluğu doldurur ki hep bir minnet kalır içinde.. benimkide öyle bir samimiyet ifadesi.. minnet göstergesi..

    YanıtlaSil
  8. cecil;

    Artık ondan bişeyler beklemiyorum yanlış davranışlar göstermiş olsada olduğum yerde ne onu beklemiyorum. Artık ona karşı hiç öfke duymuyorum gitti diye üzülmüyorum nötr hale gelmiş her duygu benim için zamanla herkese duyduğum kadar eşit bir sevgi ve iyimserlik duygusu haline geldi..Artık çok az hatırlıyorum ama hatırladığımda da hayatı daha iyi olsun yüzü hep gülsün diye dua ediyorum...

    Benim artık ona ihtiyacım yok ama insanlar bazen hayatına öyle zamanlarda girerki farklı bir yeri kalır farketmeden büyük iyilikleri dokunuştur.. işte öyle bir şey:)

    Yorum için teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  9. inşş eskisi gibi olursunuz ,üzülüyorum bu tür yazılar okuyunca dünde benzer bir yazı okudum yine bloglardan,dostlukklar böyle kolay bitmemeli yada arkadaşa dost denmemeli naçizane fikrim
    sevgiler

    YanıtlaSil
  10. Seni ilk kez bir gezi ve fotoğraf paylaşımı için sayfamda, buz gibi, limonata içmeye buyur ediyorum..

    http://mefkuremiz.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Paylaşmak Güzeldir ;)