9.08.2011

"O"

Beni rahatlatan en özel insandan bahsedicem bugün. Bütün gün ne yaşamışsam, gece bana bir iki cümleyle ve hareketle her şeyi unutturan insan…

Desem ki harika teselli cümleleri kuruyor, motive ediyor, yaşadığım tüm zorlukları onun söyledikleriyle aşıyorum, yalan olur… Yalan olur çünkü o hiç teselli cümleleri kurmayı beceremez. Motive etmekten anlamaz. “Gel yanıma bakıyım, kıyamam ben sana” der. Alır sıcacık kollarına, kokusu sinene kadar çıkamazsın oradan. Saçlarımı sever…

Bilir ki; saçlarımı sevmek bütün savunma mekanizmamı alt üst etmek demek. Bilir ki; sarılmak benim yelkenlerimi suya düşürmek, aklımdaki tüm olumsuzlukları kovalamak demek. Çünkü bilir ki; beni rahatlatmanın yolu “kıyamam sana ben” cümlesinin ılık esintisinden geçer. Bilir ki diyorum ama sanırım “O” bunları bilmeden yapıyor. Bilmeden küçük bir çocuk gibi hissettiriyor bana kendimi. Bilmeden onarıyor, en güzel duygularla uyutuyor beni. Sabaha birçok zaman O’nun sayesinde mutlu uyanıyorum.

“O” çok beceriksiz. Kesinlikle ne kadar isterse istesin bilinçli yapamaz bunları. Beni iyi etmenin yolunu istese de bulamaz, bulsa da başaramaz. Böyle bir kabiliyeti hiç ama hiç yok. Ama ne bileyim sezgisel bir durum galiba. Beden dilini çok iyi kullanıyor. Cümlelerle beceremediği ne varsa hareketleriyle başarıyor. Beklide ben alıştım ve artık cümleler beklemediğim için bu durum böyle. Sebebi ne olursa olsun etkiliyor beni. Savunmasız bir çocuk gibi sevilmekten, prensesler gibi uyutulmaktan oldukça memnunum. O’da bir kez olsun şikâyet etmez benim olumsuzluklarımdan.

Ağlarken susturdu, mutsuzken güldürdü beni.” Ne kadar çok sorunumuz var hâlbuki…” Her şeye rağmen O’nu kimselere değişmem. Kimse onun gibi anlatamaz kendini. Kimse onun gibi söyleyemez istediklerini. Hiç benim tarzım bir insan değildi, hala da değil… Ama sanırım farklı bir dil oluşturduk aramızda. Başkalarının bilmediği, bilse de anlayamayacağı bir sevgi dili…

Eğer ilişkilerinize dikkatli bakarsanız fark etmeden oluşturulmuş bir sürü sevgi dili görürsünüz. Anlamsız, tuhaf, ilginç ama güzel…

Üstüne birde bunu okursanız harika olur.

20 yorum:

  1. Domates suyu;
    Her yüreğe lazım:)

    YanıtlaSil
  2. ama bu dil zaten hep güzeldir. anlafsız tuhaf hali baş döndürür, ne güzel :)

    YanıtlaSil
  3. cecil;

    Değilim aslında bunların hepsini koskoca uzaklıkların içinde yaşıyorum..Hem var hemde yok.. :(

    YanıtlaSil
  4. Farklılıkları ortak kılan sevgi dili sanırım, garip ama değişik bir bağ :)

    YanıtlaSil
  5. öyle gerçekten :) çok ilginç farkına varmadan zamanla oluşuyor. ve gerçekten çok keyifli. :)

    YanıtlaSil
  6. kim bu?merak ettim ilahi bir aşk mı, bir erkek mi, herhangi bir canlı mı?
    kimse kim..bunları hissettirmesi güzel..

    YanıtlaSil
  7. öz'üm;

    Çok kapalı ama gayet açık yazdım:):)

    YanıtlaSil
  8. Valal ne yalan söyleyeyim '' O '' nu ve kendimi gördüm yazında.

    YanıtlaSil
  9. olmadı baştan;

    Ne güzel...

    Demek ki sende kısmen yalnız değilsin..

    YanıtlaSil
  10. Bak o Kısmen lafı CUK oturmuş oraya :) kısmeen yanlız değilim. Mesafelerin ..

    YanıtlaSil
  11. olmadı baştan;

    Olmadı baştan denemeyek durumlar bunlar ahh ahh...

    YanıtlaSil
  12. Herkimse Çok şanslı birisi sanırım

    YanıtlaSil
  13. ibrahim;

    Umarım onunda benim gibi söyleyebileceği kendini şanslı hissettiği şeyler vardır...

    Ama ben duyamam o ayrı cünkü ifade etmeyi hiç beceremez:)

    YanıtlaSil
  14. Kalbimde hissettim sözcüklerinin her birini :) böyle tuhaf bir dil var, en tatlı dil :)

    YanıtlaSil
  15. ayl-in;
    hissettiysen sende şanslı kısımdasın demektir bu durumlardan yana ;)

    YanıtlaSil

Paylaşmak Güzeldir ;)