6.10.2011

Belimi Büken Sessiz Ağırlıklar...


Ahh nerelerdesin... Canım, cananım, hayat arkadaşım... Başımı yastığa içim içime sığamadan sevinçle koyacağım sırdaşım, yarenim, en büyük gönül bağım...

Uzunca zamandır bekledim iyleşmeni. Uzaklıkları bekledim, yolların küçülmesini bekledim, güven duydum, hayalinle uyudum, ben seni hiç yalnız bırakmadım sevgilim... Ufacık bir şey di bizim hayalimiz. Sence ufacık olanların bence hayatımın merkezinde bir yeri vardı halbuki. Bayanlar daha çabuk kapılıyor duygu seline. Ömrünün son insanı oluveriyor karşısında gönül bağı kurduğu kimse... Sen hep sevgili olarak kalacaksın, sevgili... Ben biliyorum hiç biri gerçek olmayacak o hayallerin... Ben biliyorum sen hiç güçlü karaktere sahip bir insan olmayacaksın. Ama biliyor musun tek taraflı güçlü olmak işe yaramıyor. Tek taraflı mücadele işe yaramıyor...Tek taraflı sahiplenmek işe yaramıyor hele de sahiplenen erkek değil bayansa hiçbir işe yaramıyor:(

Erkeğin gücü bayanın duygusallığı ile birleşmeyince hiç bir yürek kavuşamıyor... Ben biliyor ve inanıyorum ki eğer bir şeyi canı gönülden inanarak ve tüm benliğinle istersen Allah muhakkak onu sana veriyor ama şunuda maalesef iyi biliyorum ki bir isteğin içerisinde iki kader varsa iki kişininde aynı şeyi aynı arzuyla istemesi gerekiyor.

Tek taraflı istekler kaderi değiştirmeye yetmiyor... Tek  başına hiç bir sevgi yüreğin sevincine gerçeklik karıştırmıyor...

İşte öyle...

6 yorum:

  1. Duygularl düşüncelerin örtüşmesi gibi bir varoluş.. yeniden varoluş, yeniden şekillenme..

    YanıtlaSil
  2. sevgiliden başka teselli istemeyen yüreğe ne deyim ?
    zaman her şeyin ilacıdır

    YanıtlaSil
  3. çok duygulu kalemin insan okuyunca bile canı acıyor...

    YanıtlaSil
  4. Yüreğinin en derininden, o kadar anlamlı yazmışsın ki ..

    YanıtlaSil
  5. niyet ettim...demeli ki niyetler, dilekler kabul olsun.

    YanıtlaSil
  6. Bu post için sizlere yazacak cevap bulamadım ama yorumlarınız için çok teşekkürler...

    YanıtlaSil

Paylaşmak Güzeldir ;)