15.12.2011

Beni Düşünme! Su Akıyor Yatağını Buluyor...

Gecenin yarısında deli gibi çalıyor telefonum... Her zamanki gibi yastığımın altında açılmaya öylesine hazır... Tanımıyorum numarayı, uyku sersemi fark etmiyorum neyin habercisi olduğunu. Efendim diyorum ses yok... Alo diyorum cevap yok... Biliyorum sensin. Başka hiç kimse bu saatte bana sessizliğin içinde sesimi duyurmaz. Başka kimse sen olduğunu bu kadar anlamsız bir durumda  ifade etmez.. Konuşamıyorsun yine. Açıyorsun ne kadar üzüldüğümü biliyorsun ama konuşmuyorsun... Konuşamıyorsun... Bir adım atmaya öylesine cesaretsiz. Öylesine mahcup ve çaresiz... Üzüldüğünü ifade eden mesajlar atıyorsun sadece iki karakterden oluşan... Her şeyi öylesine çabuk anlatıyorsun ki. Ya da ben sessizliğinden ne kadar çok anlam çıkarıyorsam o mesajlardan da tek kelimede bütün acılarını görüyorum... Görmek iyi gelmiyor, kendini hatırlatman da... Sesini duyamamakta iyi gelmiyor, sesimi duyman da... Acı çektiğini hissetmekte iyi gelmiyor, yarınlarda olamayışın da...

İçimdeki fırtına kör kurşunla diner mi
Kavgalar kansız biter mi
Bir mavzer çığlığında seni aramak var ya
Bu hep böyle böyle gider mi...


Kendine iyi bak beni düşünme
Su akar yatağını bulur...

Müziğin sesine kulak verin onu kapatmak haksızlık olur...

Yazan: Amak- Hayal (Hayal Derinliği)

12 yorum:

  1. Yine damardan girmişsin...
    Parça güzelmiş ilk defa dinliyorum.

    YanıtlaSil
  2. zeynep:

    Ahh bu havaların gözü kör olsun:)

    gülayı çok severim ama bu şarkısını bende ilk defa dinledim ve bu aralar benim yazılarıma çok uyduğunu düşünüp sizinle paylaşmak istedim :)

    YanıtlaSil
  3. ah bi kızlar...
    anlamlar yüklemeyi ne çok seviyoruz.
    acıyı da seviyoruz galiba

    YanıtlaSil
  4. acı havalr yüzünden nüksetti..

    anlamlara gelince çok doğru anladığımdan eminim zaten o yüzden gittiğini zannedip aslında gidemediği yollardan geri dönüp geliyor...

    YanıtlaSil
  5. Kör kurşyunlu bir yazı ama güzelmiş..

    YanıtlaSil
  6. şarkıyı ilk ahmet kaya çıkartmıştı.
    konu ne benim yazdığım ne?
    böyle olur ilişkiler. umarım dargınlık biter.

    YanıtlaSil
  7. hypo:

    Çok sevdim ben bu şarkıyı ahmet kayadan hiç dinlemedim bi bakıcam hemen:)

    iyi dileklerin için teşekkür ederim ama o gemi sanırım çoktan battı artık ufukta onla yapılabilecek hiçbirşey maalesef göremiyorum her ne kadar üzülsemde..

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. değmez bu erkek milletine...o kadar seviyorsa buyursun gelsin...bunlar kadınları kandırma taktikleri(çok mu acımasızım:)

    YanıtlaSil
  9. öz'üm:

    değilsin aslında...

    o çok cocuk herşeyi çok sıradan ve içten yaptığı için taktik gelmez onun aklına keşke o kadar büyük olsa...Resmen çocuk...

    YanıtlaSil
  10. Okurken yaşadım. evet gözlerim de dolmuş olabilir..

    YanıtlaSil
  11. misisipi:

    :( Bu hüznü atamıyorum buralardan...

    YanıtlaSil

Paylaşmak Güzeldir ;)