20.12.2011

Kimim Ben?


Sıkıldıkça kendini dışarı atan. Huysuzluğu tuttuğunda kimsenin tahammül edemeyeceği biri!
Sempatik, sosyalitesi gelgitli, ne olduğunu bilen ama detaycı olduğu için kendi dedikleri içinde bile kaybolup giden bir şahsiyet.
Hayali bol, yalanı az, iş konusunda talihli ama istediklerini hala bulamayan...
Eşarplara fazlaca ilgi duyan, aksesuarlara bayılan ama kokoş olmayan...
Konuşmayı seven ama boş konuşana tahammül edemeyen...
Açık sözlü olmayı seven, haksızlığa asla tahammül edemeyen...
Pazarlama eğitimi alan ama yalanla arası iyi olmayan bu yüzden satış ile pazarlama arası bin tane sorusu olan...
Tırnaklarını uzatmayı seven, makyajı esirgemeyen, yeşile tutkun, siyahı makbul gören...
Tv ile arası olmasa da Öyle bir geçer zaman ki, Fatmagülün suçu ne? ve Adını feriha koydum dizisini takip eden...
Tesettürü seven, moda ile ilgilenen ama her zaman yakışanın giyinilmesini öneren...
Cümlelerini esirgemeyen, arkadan söylenecek ne varsa yüzüne söylemeyi tercih eden...
Yeri gelip beş parasız sefil tayfasından biri olan parasını idame ettirmeyi zaman zaman beceremeyen...
Gülmeyi zor öğrenen hatta yakışmadığı düşüncesini senelerce üstünden atamayan...
Yapıcı olmaya çalışan ve bildiğini asla esirgemeyen...
Yardımı seven ama kullanılmayı sevmeyen...
Devrik cümleleri sevmeyen ama hep kullanan ve üç noktaları istisnasız ekleyen...
Zamanı hep planlı kullanmaya heves eden ama bir türlü programlı yaşamayı beceremeyen...
Yemekle arası iyi olan fakat bir türlü 45 kg'dan yukarı çıkamayan...
Detaycı olduğu için kimi burçlara sıkıcı gelen, hatta dayanılmaz bir insan portresi çizen...
Kimsenin önemsemeyeceği şeylere takılan bu yüzden çoğu zaman mutsuz olan...
İyiliği seven, içinde haset bulunmayan ve maalesef kolay affeden...
Rimelden, çikolatadan ve telefonundan asla vazgeçemeyen...
Hediye seven ama sürprizleri pek sevmeyen...
Habersiz misafirden haz etmeyen...
Yemek yapmayı seven ama hamur işinde sınıfta kalan...

Öyle sıradan biri işte...

"Sanki biri burayı okuyacakmış gibi oturdum bir ton şey yazdım! Akıl işte" :P

Yazan/ Çizen: Amak-ı Hayal (Hayal Derinliği)

35 yorum:

  1. 45 kg muuuuuuuuuuuuuu boyun kaç canım :)) yorum yapmıyorum tamam kilona eminim etrafında yeterince duyuyorsundur kilon ile ilgili yorumları :)

    YanıtlaSil
  2. Dürr-i yekta:

    1.62:)

    Aynen öyle kilo demeyin bana:P :)

    YanıtlaSil
  3. esra:

    Teşekkür ederimmmmmmmm :):)

    YanıtlaSil
  4. gülmek gerçekten bazı insanlara yakışmıyor, kendimden biliyorum :D ama yine de bu fikri kafamdan atmak isterim, sen nasıl becerdin bu işi?

    YanıtlaSil
  5. Memnun oldum efendim:))
    Bu arada 3 yıldır o beğenmediğin kiloma dönebilmek için çaba sarfediyorum gitmedi 4 kilo yapıştı bana , yok beğenmemezlik yapma sakın:))

    YanıtlaSil
  6. men de boor:

    Aslında gülmenin bana yakışmadığını düşünmem tamamen özgüvensizlikmiş. Ve aslında bana yakışıyor...

    Ben bi gülenin yüzünde daha hiç öyle çirkin bir yakışıksızlık görmedim yani aslında yakışması ya da yakışmaması söz konusu olan şey gülmek ise hiç önemli değildir...

    İşim gereği aşmak zorunda kaldım bunu. Prova yaptım hala da bir çok mimik için prova yapıyorum kaşlarımı çatmadan konuşmaya ve bakışlarımın sertliğini yumuşatmaya çalışıyorum. Ses rengimi ayarlamak için bile dönem dönem prova yapıyorum.

    İşin eğer insanlarla iletişimi gerektiriyorsa öğrenmek zorunda kalıyorsun. Çok iyi bir insan olmama rağmen sırf dış görünüşümün sertliği yüzünden bana yaklaşamaya çekinen insanlar biliyorum bu çok rahatsız ediciydi. Her birini gördüğümde kendimi tetikliyorum " tebessüm etmelisin" diye...

    inan çok zaman alıyor şimdiden başlamalısın...

    YanıtlaSil
  7. Zeynep:

    Dört kiloda ne var canım veririsin ya derdin bir beden zayıflamak olsun...

    YanıtlaSil
  8. Gözlerin çok güzel yalnız :)

    YanıtlaSil
  9. Adsız:

    Beni görenlerde genelde bunu söyler ama fotoğrafa bakarak söylediysen o ben değilim :)

    YanıtlaSil
  10. Yok ben fotograftakinin olmadığını biliyorum :))

    Genel kısımdayım. :)

    YanıtlaSil
  11. Şaka yapıyorum :)) böyle güzel şeyler yazan birinin güzel baktığını düşündüğüm için , gözlerinle alakalı öyle dedim :)

    Güzel bakan gözler , güzel görürler ve güzellikleri de belli olur.

    YanıtlaSil
  12. Bu, anlatılan mı sıradan!!!
    Hadicanım sende...

    YanıtlaSil
  13. okuyoruz tabii ,ne yani sakıncasımı var :))
    hayatta kimseyi kıskanmam ,imrenir gıpta ederim ama kıskançlığın zehirli çiçeklerini bilmem çok şükür,
    ama böyle 45 kilo olup yemekle arası iyi oalnları bir kıskanıyorum varyaaaaaa!!!hırrrrrr :))
    hayatım rejim ya hu :))
    benzediğimizi farkettim hem :)
    ama ben kokoşluğu pek severim :)dizi izlemek konusunda ise hiç başarılı olamadım ,unutuyorum ya napim

    YanıtlaSil
  14. zormuş bu iş, ben yapamam. neyse ki senin gibi bi işim yok, ben daha çok makinelerle uğraşıyorum. onlar için de sert gorunumlü olmanın bi mahsuru olduğunu sanmıyorum :D

    YanıtlaSil
  15. insanlar içinde insanlardan bir insansın ve kendinsin.

    YanıtlaSil
  16. Okurken çook keyif aldım. Ve kendimden o kadar çok cümle buldum ki yazınızda... Kaleminize sağlık. :)

    YanıtlaSil
  17. Sevgili adsız arkadaşım dilerim beni tanıyan anonimlerden değilsindir:)

    Güzel düşüncelerin için teşekkür ederim isim belirtirsen daha güzel olurdu ama ...

    YanıtlaSil
  18. Mahmut Emin:

    Değil mi dersin :)

    YanıtlaSil
  19. cecil:

    Ben sana zayıf kalmanın bir sırrını verip hatta seni tığ gibi yapardım ama sanırım bunun için oturuP konuşmamız lazım ;)

    Benziyor olmamız güzel acaba bir başakla konuşuyor olabilir miyim? :)

    YanıtlaSil
  20. men de boor:

    İnsanlarla yaşıyoruz aslında biliyor musun iletişim için çok gerekli...

    Ama güldüm yazdığına sanırım makinaların ihtiyacı yok evet :):)

    YanıtlaSil
  21. Gulşah:

    Ben tek değilim yani Allah'ım ne güzel:)

    YanıtlaSil
  22. Hakkında bilmediklerimizi öğrenmiş olduk. Teşekkür ederiz.

    YanıtlaSil
  23. :) yay ben :)
    seninle oturup konuşalım ah ne güzel olur,
    grev yapıyorum arada dengeliyorum hani
    başbaşa gelcezde diyete mi vakit ayırcam hemen ,
    asla :))

    YanıtlaSil
  24. epeycene okuyan varmış gördüğün gibi, yeterki sen böylesine güzel yaz, böylesine söyleceklerin olsun..gülmenin yakışmadığı insan düşünemiyorum..

    YanıtlaSil
  25. Profesör:

    Okuyan gözleriniz dert görmesin ben teşekkür ederim efendim :)

    YanıtlaSil
  26. cecil:

    Bilemiyorum zayıflamanın sırrı bende ona göre ulaş bana:)

    YanıtlaSil
  27. Dayatılanla yaşamak:

    Yazımı hiç bir zaman okuyucusuz bırakmaz benim takipçilerim sağolsunlar ama beni tanımak isterler mi merak ederler mi ondan şüpheliydim:)

    Beğenmenize sevindim çok teşekkür ederim...

    YanıtlaSil
  28. canımsın
    teşekkür ederim:)
    şimdilik idare ediyorum ,konuya hakimiyetim kaybolduğu anda mailboxında olacağım inan :)

    YanıtlaSil
  29. Tanıstıgımıza memnun oldum Amakı hayal :))

    YanıtlaSil
  30. timeout:

    Ooo ne zamandır yoktun. Hoşgelmişsin :)

    YanıtlaSil

Paylaşmak Güzeldir ;)