25.12.2011

Tırnak İzi (mektuplarım 3)

Çok güzel yazmışsın ya... Çok değerli, hoş.Bu mailini çok sevdim. Demek sende benden izler var. Ki bu muhtemel çünkü senden de bende izler var (olmalı da) Öyle şeyler yaşanıyor ki geriye dönüp baktığımda belkide seninle paylaştığım konuştuğum yaşadığım herşey bizim için çok masumdu, safçaydı. Ben seni hep güzel hatırlıyorum. En önemliside değer veriyorum... Yazın etkiledi beni bu kadar güzel anlatılamazdı... Tırnak izi gerçek mi anlayamadım nasıl iz nerde bana bunu açıklar mısın:)
...
Teşekkür ederim güzel sözlerin için.

Yazan: Amak-ı Hayal

______________________________________

Evet...Tırnak izi çok gerçek...Çok sahici...Kalbimin gizli odalarından taa çıkış kapısına kadar kolidor boyunca olan muntazam bir iz. Gözle görülebilir mi dışarıdan bilemem ama kalp gözü ile görülebileceği kesin... Evet ben de bazen senin gibi düşünüyorum. Gerçekten biz çok masumduk. Çocuklar gibiydik. Aramıza hiç şeytan girmedi. Belki de melekler bile koruyordu o anlarda... Dönüp baktığımda kötüye dair hiçbirşey hatırlamıyorum. Yahu biz seninle hiç küsmedik ve tartışmadık adam akıllı. Bu saygı ne erdem...ne erdem... İnanılmaz birşey...Bunu korumuşuz hep aramızda...

Yazın çok güzel...Çocukluk arkadaşın olmak ve arka mahallede seninle yıldızların kaymasını, ve de dilek tutmayı isterdim...
Bana şeker derdin....Hatırlar mısın....şeker... O şekerin(soyut) tadı da aklımda...Unutur muyum hiç.....
Yazan: H.A

________________________________________

Biz hiç tartışmadık çünkü hiç birbirimizi o kadar bilemedik. Konuşamadık kendimiz gibi... Sen çok ağır başlıydın sana ayak uydurmak bazen öyle zordu ki.. Anlamak da zordu seni, belki senin içinde ben öyleydim. Yapı itibariyle anlaşmak istediğim insanları anlamak için çokkk çok çaba sarfederim ama ne kadar uğraştıysam senin duvarlarını aşamadım. Ben seni hiç anlayamadım hasan. Bu çok üzücü biliyor musun? Kendi adıma... Anlayamadığım için güvenemedim ben sana ve güvenemediğimden hep eksikti bir şeyler... O sınava girmeye sanırım bir hafta kala görmüştüm en son seni (bu hislerle daha ayrılmamışken) O günden sonra dershane yoktu ve ben yarın görüşecekmişsiz gibi başarılar dileyip çektim gittim o yoldan. Belki sana yaptığım en büyük yanlış oydu. Haksızlıktı bu. Çok soğukçaydı. Ben sana hiç sarılmadım hasan. Nasıl bir bağ vardıysa hem seviyordum hemde hiç sarılmamıştım. İzmirden döndüğümde seninle görüşebilme ihtimalim olsaydı istediğim tek şey sana sarılmaktı...
Eksik kaldı...

Şimdi ise hiçbir anlamı kalmayan üzücü bir hatıra...

Bende sana yanlış davrandım senin yanlışların benim yanlışlarımı tetikledi ve ben sana güvenemezken aslında sende bana benim yüzümden güvenemedin... Eğer bizim için kaderde bir ihtimal olsaydı bu düğümün çözüm noktası ya senin ya da benim gözüme muhakak ilişirdi ama ilişmedi... Demek ki böyle olması gerekiyormuş. Her ne olursa olsun yine söylüyorum her zaman değerli ve önemli olacaksın. Biz seninle ne küsecek ne de tartışacak kadar bir şey hiç yaşamadık...
Yaşasaydık o zaman görürdün tırnak nasıl çıkarılıyor:):)

Nasıl bir cadıya dönüşüyorum:):)

Üzmek, taş atmak ya da bir amaç güderek yazmadım biliyorsun beni...
Sakın art niyet arama olur mu...

Hatırladım şeker sözünü şimdilerde hiç ama hiç kullanmadığım o kelimeyi:)
O da o güzel çocuksu günlerin bir parçası...

Sevgiler...


Yazan: Amak-ı Hayal

Ve vişnenin dediği gibi hiç şarkısız olur mu dostum bu da şarkımız olsun :)

8 yorum:

  1. Herşey nötür bir noktada kalmış bir hatırayı canlandırdığını düşünüyorum. He eksi, ne de artı bir durum. Ama bunun bile hatırası bir kitap olmaya değer bir durum. Anlamak ve anlaşılamamak.

    YanıtlaSil
  2. Profesör:

    Bu da başka bir hikaye hala maillerle süregelen...

    Bunun da ayrı bir hatırası var ama seninde dediğin gibi kesinlikle nötr kalmış bir hatıra artık...

    Şimdilerde cümleler o günlerdekinden daha anlaşılır olsada sadece hatıraların dile düşümü bunlar.

    YanıtlaSil
  3. yarım kaldığı sanılan güzelliğin devamının aranması içgüdüsünü güzel işlemişsin ama dediğin gibi hatıraların iz düşümü olabiliyor yanlızca sıcaklığında anıların. kalemine sağlık..

    YanıtlaSil
  4. dayatılanı yaşamak:

    Ancak bu kadar doğru anlaşılabilirdi.
    Hakkını vererek okumuşsun çok teşekkür ederim...

    YanıtlaSil
  5. Amak-ı Hayalim,

    mektuplarındaki tını beni hüzünlendiriyor. Bu sebeple ilk okuduğumda ney ime üflemek istemiştim.

    Eğer zamanın olursa aşağıdaki linki ziyaret edebilir misin?

    Sevgiler

    http://neslinnce.blogspot.com/2011/12/kiyi-kose-kalmis-kitap-vaaarr-miiiii.html

    YanıtlaSil
  6. Cok güzel yazimissin begendim :)
    Sevgiler Polyanna :)

    YanıtlaSil
  7. Polyanna:

    Beğenmene sevindim.
    Hoşgeldin :)

    YanıtlaSil

Paylaşmak Güzeldir ;)