23.12.2011

Yaşıyor musun? (Mektuplarım 2)

Yaşıyorum...
Havalar kötü bu aralar gündüz vakti lambayı açıyorum bu beni çok rahatsız ediyor.
Kasvetli havaları hiç sevmem, birşey yapasımda gelmez.
Durduk yere mutsuz olurum bu sanırım bir çok kişide olan birşey

Öyle işte...

Açtım yazılarıma baktım sen nasılsın deyince.
Ama benim şu anımı anlatan bir yazı henüz yazmamışım şansına küs..

Dün bütün gün film izledim ondan önceki günde bütün gün kitap okudum.
Ayarsızım anlayacağın, dengemi bulana kadar böyle gider...

Onca zamandan sonra hala aklına gelebilen biri olmak şuan beni düşündürdü.
Bu iyi bir şey midir acaba...
Ya da sen gerinde kalan herkesi bu kadar hatırlar mısın?
....
Yazan: Amak-ı Hayal

___________________________________

Sisli, puslu havalar beni de rahatsız eder. İnsanın hüznü gibi o da hüzünlü olur nedense. Beni de aynı şekilde bunaltır. Buralarda da havalar ne zamandır öyle... Yazdıklarını benimle paylaşabilirsin bu beni çok sevindirir.

Ardımda kalanları hatırlamam noktasına gelince, Hayır her ardımda kalanı hatırlamam, istesem de hatırlayamam. Ama bende sana ait izler var yüreğimde. Tırnakların var mesela. Ama tatlı bir iz. Seni asla unutturmayacak bir iz o. Bunu görmen lazım. Evet çook çook zaman geçmesine rağmen unutamam. Bunu istesem de yapamam-ki unutmayı hiç istemedim seni- bilerek de hatırlamıyorum üstelik. Kendiliğinden gelen ve seni daima bende var kılan bir maden var içimde. Sanırım ben onu duyumsuyorum. Hissediyorum. Yaşadığını bilmek güzel sakın ölme emi...Yaşadığını bilmek var oluşunun merkezinde arzı kürede aynı çatı altında yaşamak yaşamın...Güzel...Gerçekten güzel...Huzurlu oluyorum en azından.

Biliyor musun iyi ki varsın !!! şeker...

Yazan: H.A
___________________________


Benim onda kalan izlerim onun için ne kadar kıymetliyse bende ki o' da o kadar kıymetli...
Bir tırnak izinden bahsetmiş hiç hatırlamadığım. Değişik bir itiraf ama her nedense mutlu oldum onunda bende bir hatırası var. Asla unutmayacağım o harika ses rengi. Hayatımda duyduğum duyacağım en iyi ses tonu... Ama o bunu belkide hiç bilmeyecek...

14 yorum:

  1. daha ne?
    o kadar küçük bir ayrıntı bile mutlu edebiliyor insanı.
    puff.

    YanıtlaSil
  2. aynen bende kasvetli ve kapalı havalardan nefret ediyorum. havanın negatifliği her zaman benide etkiler aynen bugün olduğu gibi. karanlık ve yağmurlu ankarada işler hep ters...

    YanıtlaSil
  3. Yaşam güzel. Yaşamı daha da güzelleştirecek değerler var. Dostluk gibi.

    YanıtlaSil
  4. Firari yolcu:

    Daha ne derken:)

    Bilemiyorum acaba onu bu durum mutlumu ediyor yoksa acımı çektiriyor:/

    YanıtlaSil
  5. Gizli pembe:

    Puff kış çabuk geçsin :(

    YanıtlaSil
  6. Profesör:

    Dostluk gibi aslında ama bunun geçmişi dostluk ya da düşmanlık vasfında değil (di)

    hatırlanmak, hele de güzel anılmak çok hoş...

    YanıtlaSil
  7. Sen geride kalan herkesi bu kadar hatırlar mısın? diye sormuşsun ya. Bence insan herkesi böylesi derin hatırlayamaz hele ki yüreğinde bırakılmış bir tırnak izi yoksa.... Ben etkilendim yani;))

    YanıtlaSil
  8. ben kızımın delisiyim:

    ahh ahh

    bu iyi birşey mi acaba:/

    Bende etkilendim..

    YanıtlaSil
  9. sisli havaları güneşli sıcak havalara bağlamak, gündüz yaktığın ışığı geceye bırakmak. sabır sabır. Hatırlanmak tatlı bir meltem esintisi kadar güzel...

    YanıtlaSil
  10. ufak şeylerden mutlu olmak ne güzel...

    YanıtlaSil
  11. webci:

    Seneler sonra eski sevgilin sana da böyle yazarsa o yazı küçk değil oldukça büyük ve değerli oluyor...

    YanıtlaSil
  12. Tombul tarifler:

    Sen şiirde yazıyorsundur. Öyle bir esinti geldi bloguma yorumunla:)

    YanıtlaSil

Paylaşmak Güzeldir ;)