6.01.2012

Bilseydim...

Uzaklardan ümitle, sevinçle beklediğim...
Bilseydim ki bütün ümitler kör düğüm olacak boğazıma takılacak,
Hiç böyle deli telaşla, ürkek sevinçle yolunu gözler miydim?
Gözlemezdim...

Bilseydim sevinçleri acımasız hastalıklar saracak,
Hiç sadece gelmeni diler miydim?
Dilemezdim...

Bilseydim hasretin bitmek yerine daha da imkânsızlaşıp apayrı yerlere savuracak,
Sevinir miydim bilmediğim yarınlara?
Sevinmezdim...

Bilseydim gel deyişlerim bir gün seni üzecek,
Hiç üzer miydim seni?
Üzmezdim...

Yokluğunu saracak bir şey kalmadığında ve özlem deli gibi bastırdığında,
Yollar dağ olup aşılamadığında,
Bilseydim imkânsız bir ayrılık vaktine düşeceğimi,
Hiç kuru kavgalara meyil verir miydim?
Vermezdim...

Gitmedik…
Bitmedik biz sevgili...
Bu bize sadece bir kader nasiplendirmesi...
 
Yazan: Amak-ı Hayal

14 yorum:

  1. olayları değerlendirme biçimimiz anlık ve kesitsel. cüzi irademizle bütünü görmeden kararlar verip bu kararların peşine düşüyoruz. negüzel bir şiir olmuş.

    YanıtlaSil
  2. Çok karamsar gördüm seni ,şaşırdım .
    Pissst benim bloguma bi uğra bence .sana iyi gelecek bir yazı var.
    Bu arada Amway nasıl gidiyor,hefeflerine ulaşabiliyor musun ???

    YanıtlaSil
  3. guguk kuşu:

    Yorumların çok güzel:)

    Beğendiğine sevindim teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  4. sitare:

    Sevgiliden yana hep karamsarım... Hiç bu konuları umut dolu yazdığımı gördün mü:)

    Şiir eski bide.. diğer blogumdan buraya aktarıyorum...

    amway güzel gidiyor ama ben sabırsızım hemen olsun istiyorum herşey (bazen) O yüzden zorlandığımda olmuyor değil...

    Bloguna geliyorum hemen:)

    YanıtlaSil
  5. İçimi acıttın ama herşeye rağmen değmez mi aşanan an'lar?

    YanıtlaSil
  6. Dayatılanla yaşamak:

    :(:( Hala kanayan bir yaraya kabuk bağlamadın mı diye sorulmaz..

    bu soruda onun gibi bişey..

    YanıtlaSil
  7. yüregımdekı yarayı kanadıp giden sevgiliyemı yoksa saracak kımsem olmadıgınamı yanayım amak-ı hayal...

    YanıtlaSil
  8. nası muhteşem nası güzel!

    YanıtlaSil
  9. webci:

    Kimsesiz olmak sıfır ve berrak başlangıçlar için iyidir...

    öyle bir aşk isteki "mümkün" olsun; yoksa hep sürünürsün...

    YanıtlaSil
  10. Mİa;

    Teşekkür ederim canım

    YanıtlaSil
  11. Güzel bir siir paylasiminiz icin tesekkürler..
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  12. neşvünema bulmak:

    Beğendiğinize sevindim

    Hoşgeldiniz:)

    YanıtlaSil
  13. webci:

    zamanı gelmeden yaprak bile düşmez biliyorsun..

    YanıtlaSil

Paylaşmak Güzeldir ;)