4.01.2012

Geçmişin Tadı Hala Hayatımın Damağında

Küçüklükte kaldı sanmıştım.
O hıçkıra hıçkıra ağlamalar…
Şimdi nerde içli içli ağlayan bir çocuk görsem,
Nefesim dalar…

Küçüklükte kaldı sanmıştım.
Kadife kaplamalı kalın taçlar.
Şimdi nerde tacı kırılmış bir çocuk görsem,
İçimdeki çocuğun içi sızlar...

Küçüklükte kaldı sanıştım.
Balkona kurulmuş eğrelti salıncaklar.
Şimdi nerde bir salıncak görsem,
Oraya artık sığamam diye içimi bir korku kaplar.

23 Nisan tören yürüyüşlerini unutmadım ben,
O kıyafetlerin sevincini unutmadım.
Hocamın kulağımı büküşünü unutmadım.
Spor ayakkabımın arkasına atılan dikiş izlerini unutmadım…
Nerde çocukluğuma ait bir iz görsem,
“Unut(a)madıklarımı” hatırlarım…

Yazan: Amak-ı Hayal

14 yorum:

  1. duygusal hüzünlü ama bir o kadar da güzel ki :)

    YanıtlaSil
  2. Umutsuzca bakmalar vardı küçükten korkarak dokunmak ve yasamak vardı en büyük korkumuz oyuncağımızın kırılması veya çalınması olurdu kırılsa bile kapı eşiğinde ağlamana dayanamayan annenin yenisini hatta en güzelini alma hissiyle bir nefeste gidip alıp gelmesi vardı.... Zaman ilerledi yasım 21 oldu en sevdiklerimi birini umarsizca topraga verdim Birinci'de beni katleden zamana .. Biri beni sivazlarken üzülme derken "Öyle değil iste oyle değil " gercekleri gecer aklımdan ... Var oluşta bir yokluktan ibaretdegilmiydi benimki de oyle cocuk olmak için saclarım örgulu ellerim kinali ama eksiklerim cocuk olmamı engelliyor icimde gecen ah'larin haddi hesabı yok..

    YanıtlaSil
  3. içimizdeki o çoçuk hiç birini unutmayacak Hayal..

    YanıtlaSil
  4. Yüreğine sağlık olsun..

    YanıtlaSil
  5. Küçük mutluluklar:

    Herşeyin bir süreç olduğunu unutmamak lazım... En sevdiklerin bile bir gün gider gitmeli... hiç birşey bize kalmayacak kalmamalı da... O zaman buranın fani olduğunu nasıl hatırlarız:(

    Ki burasını fani değilde ve birileri hayatınımzdan kopuk gidiyor olsaydı ne yapardık?

    Seni üzdüm sanırım:(


    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Cecil:

    Herkesin unutamadıklarını hatırladığı bir çocukluğu var bilmesekte...

    YanıtlaSil
  7. Profesör:


    Teşekkür ederim siz sağolun:)

    YanıtlaSil
  8. Üzülmedim bu duygular bile insana mutluluk veriyo :) bu yazıyı yazarak gercekten mutlu oldum sizi bir seneye yakın takip ediyorum okurken bile acaba devamı gelir mı diye de düşünmüyor değilim :) umarım çokça yazarsınız ve bende büyük bir hazla okurum ...

    YanıtlaSil
  9. Küçük mutluluklar:

    Yani beni hemen hemen bloggerı açtığım günlerden beri takip ediyorsun öyle mi?

    Ne kadar güzel ya.Çok onur duydum çok mutlu ettin beni... Düzenli olarak bloguma giren değerli arkadaşım, hiç bişey olmasa bile ben senin için seve seve sürekli yazarım:)

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  10. bu şiir olayını sevdim.
    bekliyorum devamını.

    YanıtlaSil
  11. baba:

    O zaman seni şiir bloguma alayım:)

    Sonsatırınilkdizesi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  12. Ne güzel bir başlık: "Geçmişin tadı hala hayatımın damağında"...

    YanıtlaSil

Paylaşmak Güzeldir ;)