19.01.2012

Masumsun Sevgili!

Masumsun Sevgili!
Bütün yaşıtların kadar(!)
Hepte öyle kalacaksın maalesef.
Seni, suçlarınla göremeyecek kadar taraflı biriyim ben.

Adaletli değilim…
Olamam da zaten…


Bütün korkularını bilirim ben senin.
Gök gürlemesinden korkarsın mesela,
Karanlıkları sevmezsin.


Çocukluğunu bilirim ben senin.
Hala bazanda sakladığın ufak arabalarını,
Gemilerini, barbie bebeğini, uçağını...
Yemekten nefret ettiğin mantarı.

Kırgınlıklarını bilirim ben senin
Yorganın içine saklanıp,
Hiçbir şey olmamış gibi, sakinleştiğinde çıktığın…

Kalbimin üstünde sessizce uyuyup,
Uyanana kadar kıpırdamama müsaade etmediğin…



Sen gelmezden evvel hiç kimseyi bu kadar bilmedim.
Ben bir erkeği hiç bu kadar masum görmedim.

Şimdi bir annenin evladı gibisin bağrımda.

Nasıl atabilirim ki seni sokağa…

Elimde büyüyen sevgili!
Şimdi bildin mi adaletsizliğimin sebebini…


sıradaki şarkı

Amak-ı Hayal

8 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Neşvünema Bulmak:

    Teşekkür ederim:)

    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. Masum hatırlayabilmek de güzel giden sevgiliyi..

    Kutlarım yürekli bir şiir olmuş..

    YanıtlaSil
  4. Masumiyet karinesi içinde bir sevgili olmak.. masumiyet karinesi içinde bir sevgili bulmak.

    YanıtlaSil
  5. Derya:

    Dimi :)

    Gidemeyen sevgili...

    Teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  6. Profesör:

    Hocam yine durumu özetlemiş :)

    YanıtlaSil
  7. Elinde büyürken , seni de büyüten, birlikte büyüdüğün sevgili...

    Çok etkileyici bir paylaşımdı

    YanıtlaSil
  8. Bozbek:

    Beğendiğine sevindim...

    Sevgiler...

    YanıtlaSil

Paylaşmak Güzeldir ;)