18.03.2012

Bilmiyorsun, Bilmemek Yanlışlara Sürüklüyor


Terslemezdi beni hiç. Ben onu, beni kırmaktan korkan halleri ve cadılığıma karşı gösterdiği sakinleştirici tavrı için sevmiştim. Bağırmazdı bana hiç. Zorlardım da bir gün olsun sabrı taşmazdı. Daha çok severdim… Basardı beni bağrına, bende milyon kez özür dilerdim. Haklıda olsam özür dilerdim. Sakinliğini ödüllendirirdim kendimce. Çabuk affederdi… Bir kez daha âşık olurdum. Ama yapma böyle kavgamı edicez derdi sınırlar zorlanınca. Bir kez daha severdim onu.
Seneler geçti…
Aynı sakin adam… Her şey aynı kendimden çok ona garanti veririm değişmez o dünya tatlısı. Hiç değişmedi. Sonra bir gün sesi yükseldi. Bir gün daha… Derken yoruyorsun beni dedi. Gücendim ama belli etmedim. Sevmiyorsun sen beni dedim. Aslında benimle ilgilen demek istemiştim. (Be adam ben cümleleri uzatıyorsam seni özlüyorum demektir bu.) Söylendim çokça içimden… Söylendim ama söyleyemedim. Sustum sadece.

Günler geçti… Mesajı geldi sana ihtiyacım var. Senin bana ihtiyacın yok dedim üzgün üzgün. (Gel buraya saçmalama deli! Desin. Ben koşarım şaşkınım ben, herkesten daha aptalım.) Ben iki gündür hastanedeyim bilmiyorsun ki dedi. Utandım… (Ben sevmiyor dedim kendime içim soğusun kızgınlığım geçmesin diye.) Hâlbuki ağrılarından çektiği zoru bana yansıtmamak için uğraşıyormuş. Aptalım dedim ya ben herkesten daha aptalım.

O adam değişti ama bi sor neden değişti. Dayanamıyor çektiği sağlık sorunlarına. Dünyanın ilacını yutuyor. Halsiz vücudunu kaldırıp hiçbir şey yapamıyor.

O adam değişmedi zor günler geçiyor. Benim nazımla oynayacak hali yok çünkü… Ben bencillik ettim. Aslında yine haklıyım ama bazen haklı olmak yetmez. Ben bütün sinirlerimi belki de hep sende çıkardım. Şimdi istediğin kadar kızabilirsin bana sebepli sebepsiz. Şimdi benim sakin olmam lazım. Benim seni sarıp geçti demem lazım. Ve tüm “sen beni sevmiyorsun” cümleleri savurduğum o günler için senden özür dilemem lazım.

Senin için üzüldüğümü görünce daha çok kızıyorsun. Sağlığının üstüne çok düşünce haliyle bunalıyorsun. Ondan daha az konuşuyorsun. O yüzden bana anlatmıyorsun. O ağrılar bende olsaydı dememe bile müsade etmiyorsun. Bütün sorunlar senin olsun ben mutlu olayım istiyorsun. Bilmiyorsun... Bunun ne kadar imkansız olduğunu bilmiyorsun. Çoğu zaman kapalı bir kutusun açamıyorum seni. Ne hissettiğini bu kadar uzaktan anlayamıyorum. Yoruyorum çünkü çok yoruluyorum. Sen tükenirken ben var olamıyorum...
Sen beni çok seviyorsun bunu biliyorum.
Yazının ilham müziği
Amak-ı Hayal

13 yorum:

  1. Bende bir mimin var: Psikoloji Mimi.
    Yazabilirsen sevinirim. :)

    YanıtlaSil
  2. Yazilarini cok begeniyorum..icten..samimi ve hisli..
    Tebrik ederim..
    Selam ve dua ile

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim...
      Aktarabiliyorsam becerebiliyorum demektir bu galiba.
      Bu benim için iyi haber.

      Sevgiler..

      Sil
  3. herkes duygularını farklı ansıtıyor..herkes sevgisini farklı yaşıyor.. ama her şekilde, gerçekten seven bir insan sevdiğini mutlu ve neşeli görmekle mutlu oluyor ancak.. o zaman da, sen de gerçekten seviyorsan zor da olsa onun istediğini yaparak mutlu ve güçlü görüneceksin ki senin onun acılarını paylaşabilecek, o acılarla ezilmeyecek ama paylaşabilecek olduğuna inansın, paylaşsın..

    hani küçük kedi yavrusu vardır senin bakımına ilgine muhtaç çok seversin, sarılırsın içine sokarsın ama asla ondan bir şey beklemek aklına gelmez, o kadar küçük ve ilgiye muhtaçtır ki senin ayakta duracak halin yokken onun mamasını verirsin, tüylerini okşarsın..
    belki garip bir örnek ama duygu aynı gibi..

    ben de hasta olduğumda, üzgün olduğumda asla sevdiklerime söylemem. mümkünse onların olduğu yere bile gitmem ki anlamasınlar.. onları üzememk için.. benim onları sevmediğimi düşünüp kızmaları üzülmelerinden daha iyi gibi gelir.. doğru mu ? değil aslında ama işte.. huy..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel demişsin ne kadar güzel anlatmışsın canım ya.
      Yorumlarını çok beğeniyorum çok iyi ifade ediyorsun bence kendini.

      Ama aslında dediğin gibi güzel bişey değil bu keşke söylese/n bende aksine söylerim sevilmek için ilgi için daha bi düşkün olurum böyle zamanlarda...

      Sil
  4. Herkes acısını,hastalığını farklı yaşıyor bazen ne desen boş i,şte durumları oluyor:(HEr iki taraf da güclü görünmeye çalıştığı için belki zor günlerde çatışır insanlar.Sağlık ve huzur dilerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zor günlerde çatışır insnalar ve biri bunun farkına varmazsa herşey daha zor olur dimi..
      Ama sanırım çoğu zaman farkedenlerdenim...
      Kısmen iyi bişey bu..

      Sevgiler.
      Teşekkürler.

      Sil
  5. Biri diğerini üzmek istemiyor diğeri yardım etmek istiyor.
    O süreçte beraber değişiyor insan farkında olmadan belkide.
    Sağlık en büyük niğmet.

    Şarkıyı çok sevdim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beraber değiştik.
      Ben aşık olduğum adamın özelliklerini kayebettim.
      o da benden yana bir çok şeyin değişimi tetikleyen unsurlarla kaybolduğunu farketti.
      Aramızda tek fark var ben dile getiririm o ise hiç söylemez...

      Şarkıyı bende çok çok sevdim sesini önce beğenmedim ama sonra insan alışıyor o kadar da kötü değil diyosun..

      Teşekkür ederim

      Sevgiler..

      Sil
  6. tipik bir kısa film gibi.. Aslında ben sen olmak istermişim dercesine bir sevgi haykırıyor ... Tebrikler yazı için ...

    YanıtlaSil
  7. Allah acil şifalar versin ve bir an önce dinsin ağrıları da sizde ağız tadıyla yaşayın birbirinizi.

    Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin diyelim..
      İyleşsin de ben vazgeçtim hayal kurmaktan...
      Kimse yaşamasın yeter..

      Sil

Paylaşmak Güzeldir ;)