21.04.2012

Seni Özledim



Gittiğin yerden haberini alamayınca daha çok özledim.
Kimseler engel olamadı buna, olamazda.
Kimselere bulaştırmadığım özlemimde yok oldum ben.
Her şeyi sessiz yaşadım.
Sessiz yaşamak zorunda kaldım.

Şimdi desem ki sana gel,
Gelemezsin…
Bende diyemem zaten.
Bazı cümleler için hep geç kalınır.
Senin içinde büyür, ağırlaşır, kalıplaşır.
Onca gözyaşı döküp de eritememen ondandır.

Şimdi sana anlatsam
Hiç gitmemişsin gibi
Bütün sevinçlerimi, nelerden daha çok sıkıntı çektiğimi
Bilemem ki duyar mısın duyamaz mısın beni

Şimdi dağıtsam saçlarımı ılık rüzgârlara
Otursam yine o her zamanki banka
Başlasam yine bütün sensizliklerimi anlatmaya
Dönsem baksam ki yanımdasın
Dinlemişsin, duymuşsun hepsini
Gerçek olur mu ki…


Amak-ı Hayal

20 yorum:

  1. Öyle güzel anlatmışsın ki.
    Öyle çok hissettimki bu yazdıklarını.
    Yüreğine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En büyük sevincim olur hissettirebilmek..

      Sağol hayatım..
      :)

      Sil
  2. ne kadar güzel ne kadar anlatmışssın
    kalemine yüreğine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim şiir seviyorsan diğer blogumada beklerim:)

      Sil
    2. evett sevmezmiyim hiçççç

      Sil
    3. Çok güzel:)

      Sende yazıyor musun şiir?

      Sil
  3. Etkileyici, samimi, yürekten, konuşur gibi, gerçek.
    Tabi ki gerçek olur. eğer bu şiir yazıldıysa maksat hasıl olmuş demektir. matlub olan da budur.

    YanıtlaSil
  4. harika
    senin yazamadığın bir tarz var mı? harikasın..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hımm bi düşüneyim öykü fazla yok mesela
      öyküyle karışık gerçeklerim var...

      hikaye yazabilmeyi istiyorum bi gün başarıcam inş:)

      hüzün kokuyor benim blogum.
      Özleyen, seven bir şeyler için burnunda sızı hisseden ve boğazında takılı düğümler olanların daha çok hissedebildiği bir blog...

      Beğenmene çok seviniyorum beni teşvik ediyorsunuz:)

      Teşekkür ederim...

      Sil
  5. Cok hosuma gitti..sevdalanmak, ne guzel..gecmistede olsa -kalsa..bazen:))gidene duyuramamak gel diyememek..yureginize saglik

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bazı şeyler için hep geç kalınır
      Sadece özlersin ve ümit edersin...

      kalsa keşke geride. Şayet kalacak bile olsa insan zaman geçmedikçe bunu bilemiyor..
      Sevgiler:)

      Sil
  6. Sende fena yazmıyorsun :)) takibimdesin severim böyle duygusal yazıları, en azından yaşayan birisine yazmakta güzel en azından ayrı olsan bile. :)))) ama ayrı olmakta zor teselisi hayatta olması bir daha görme ihtimali, veya tekrar iletişim kurma fırsatı ve söylenmeyeni söyleme şansının olması boş ver bişiy sorma sorsanda söylemem ben buyum işte amacım yazına yorum yazmak taktir etmek ve utandırmak senin elinde :))) Kalemine sağlık takibimdesin :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldin yakup:)

      İdare eder di mi:)

      Bir senedir buralardayım ben, olsun o kadar.
      Yazılarda da ilerleme kaydetmişimdir elbet ama daha çok imla, noktalama ve yazının bütünlüğü(paragraf) ile ilgili bayağı bocalama yaşadım ben:)

      bu bloga genelde düz yazı yazıyorum.
      Şiirlerim http://sonsatirinilkdizesi.blogspot.com/ burada.

      Neyi okumak istersen oraya gelirsin:)

      Sevgiler..

      Sil
  7. Çok güzel anlatmışsın her geçen gün seni okumaktan daha çok zevk alıyorum.Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pembe kekik:
      bunu duyduğuma çok sevindimm:)
      Sen hep gel bende seni görmekten çok mutluluk duyuyorum:)
      Sevgiler..

      Sil
  8. Amak-ı Hayal :) Öncelikle şiirin çok güzel yüreğine sağlık.

    Sana bir kaç fon müziği dosyalayıp rapidshare atmak istedim ama sanırım 1gb den fazla dosyayı aynı anda upload edeceğim derken şirketin internet ağını kısa süreli sekteye uğrattım. Bu yüzden atamıyorum, Ama :)

    http://www.mp3yolu.net/cafe-anatolianin-5-full-albumu-ekstra-tek-linkte-5-albumu-indirme-t37762.html Bu adreste benim çok sevdiğim Cafe Anatolia'nın 5 albüm dolusu fon müziği var,
    Ayrıca internette "Dursun Ali Erzincanlı" Şiirlerinin fon müzikleri diye aratırsan çok ama çok güzel fonlar bulursun.
    Ve ayrıca "Bab-ı Esrar" fon müzikleri ve "Hüzün enstrumental" diye de aratırsan güzel müzikler bulursun. keşke daha fazla yardımcı olabilsem.
    En kısa zamanda üşenmeyip bir kırtasiyeye gidersem bir dvd alır bende olanları kopyalar ve yollarım sana..
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nursalkımı:

      Yaa uğraşmışsın çok teşekkür ederim çok incesin.

      Hepsine bakıcam.

      Gerçekten çok sinirlerimi bozmaya başladı bu fon meselesi hep aynı şeyler hep aynı şeyler delirtti beni:)

      İnşallah buralarda farklı şeyler bulurum.
      video yapabilirsem sana haber vercem:)

      İlgin için teşekkür ederim çokkk :)

      Sil

Paylaşmak Güzeldir ;)