30.05.2012

Derin Uykular

Yüzümdeki makyajı silmeden yattığım oluyor. Dişlerimi fırçalamadan, üstümü değişmeden… Kendinden desenli yastık kılıfımı sabah ruj lekesiyle, kalem bulamacı olmuş gözyaşı dalgalarıyla bulacağımı bile bile… Her gün ağzımda tatsız, kekremsi bir tatla uyanacağımı bile bile… O kılıfı her gün yıkamam gerekeceğini bile bile… Sensiz gecelerin zorluğuna inat umursamıyorum.


Her şey normalmiş gibi normal işlerimi göremiyorum. Acizlik gibi görünür belki de. Özlemek bence acizlik… Çaresizlik… Kısaltamadığı mesafelerde kaybolur insan. Rüyaları bile uzar. Aşılamaz görürsün her şeyi.

Aldığın nefesi geri vermek istemediğinde başkalarına sadece komik görünürsün. Hâlbuki bazen yaşamaktır komik olan…



Amak-ı Hayal

24 yorum:

  1. biri bana mı seslendi ne:)
    ....
    "Hâlbuki bazen yaşamaktır komik olan"
    izninle bu cümlenin altını çiziyorum..
    yüreğine sağlık, çok güzeldi..

    derin uykulardan uyanabilme duasıyla inş...
    sevgiyle...

    YanıtlaSil
  2. Ah derin hoşgeldin:)

    Sana seslendim evet, bu kadar derinlik fazla geldi serzeniş ediyordum:)

    Şu fotoğ.daki gibi bir demli çay ve gün batımı manzarısı olaydı şimdi iyiydi:)

    YanıtlaSil
  3. hoşbuldum:)
    he ya keşke olaydı da içeydik şöyle gün batımına karşı..ahh...ahhhh ;)

    o güzel yazılarını özlemişim biliyor musun özlem'im?
    her ne kadar yorum yapamasam da okumudan geçmiyordum ama..
    şükür kavuşturana, :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. derin

      yorumsuz okuyanlarımın ve beni sevenlerimin olduğundan artık hiç şüphem yok.
      Bu bile başlı başına çok önemli ve mutluluk verici.

      Ama bir de yorum olunca iyice tatlı hale geliyor.
      Görmek fikirleri bilmek hatırlamak hatırlanmak çok güzel:)

      Kocaman sevgiler..

      Daha sık gel özletme kendini:)

      Sil
  4. Farkina vardiysan hayatin komik olduguna, uyanis yakindir ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de maydanoz oldum ama umarım öyledir gerçekten de:))

      Sil
    2. ne demek maydanoz aaa:)

      Yaşayıp görecez:))

      Sil
    3. Bence yakin, veya yakin olduguna inanmak istedigim icin...inan canim sende, kotu bisey degil ki uyanmaya yakin olmak :) Dedigin gibi: Yasayip gorecegiz

      Sil
  5. Yazılarını okumayı özledim.
    Şu sınavlar bi geçse :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah kıyamam ben sana, gözüm aramıyor değil hani..

      Bende de aynı durum söz konusu biliyorsun ama niyeyse bu ara fazla rahatım ya.
      Çalışmadım da adam gibi:/

      Sil
    2. Bende çok çalışamadım o yüzden sürekli kendimi suçlu hissettirenler var etrafımda :)
      İstersen bende sana yapıyım aynısını :p :)

      Sil
    3. Oldu canım yap ama benim vizeler yüksek her halükarda kurtarırım diyerek bi rahatlık verdim kendime sonu hayır olsun:))

      Sil
  6. harika bir yazı olmuş..tebrikler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özüm

      teşekkür ederim canım

      Sende yoksun ne zamandır..

      Sil
  7. "Kısaltamadığı mesafelerde kaybolur insan."
    Kaybolmama çabası verse de bir an gelir kaybolur gerçekten..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özleyen herkes kayıpta bence...

      Seni gördüğüme sevindim:)

      Sil
  8. çok güzel bir yazı olmuş...
    kendimi gördüm bazı satırlarında :))

    YanıtlaSil

Paylaşmak Güzeldir ;)