31.05.2012

Dilemma


Sana gelmek için türlü bahaneler uyduruyorum. Uzaklaşmak içinde kendimi her gün gerçeklerle yüzleştiriyorum. İstiyorum ki gerçeklerle yüzleşirken öfke, sinir, kin duymayayım ve sana yaklaşmak için bahaneler uydurduğumda da fazla duygusallığa kapılmadan aşayım bir şeyleri. Yapamıyorum… Eşit bir uzaklıktan olması gerekene duygular karıştırmadan yaklaşamıyorum. 

Şimdi kim üzüyor beni sence. Sen mi? Öyle değil işte. İnsan en çok kendi kendini üzüyor istekleriyle, arzularıyla, başa çıkamadığı duygularıyla... İnsan en çok kendine yeniliyor. Düşüyor, doğruluyor üstünü başını görmezden gelerek yine devam ediyor.

Sorsan bana en çok senin yıpratmışlığındır bizim sonumuzu hazırlayan derim. O sona hiç katkım yoksa bile hala yakınında olarak, farklı bir paye ediniyorum kendime. Senden daha fazlasını yapıyorum sanki istemeye istemeye. Öfkemi besleyeceğime sevgimi besliyorum. İkisinin ortasında olunmuyor belli ki. Ama sevmek yakınlaştırıyor gayriihtiyarî. Ve başa sardırıyor her şeyi. Bense başa sarmak istemiyorum.

(masum)Yalanlar söyledim bende sana. Gece korkmamıştım, kâbusta görmedim, sen ilgilen diye söyledim hepsini. Ama biliyorum beni sana yaklaştıran yalanlar umurunda bile değil. Zaten bensiz uyuyamıyorsun bunu kendine ceza gibi görüyorsun. Zaten bir sebebe bakıyor gel deyişler. Ve biz fırsatları hiç kaçırmıyoruz ömrü kaçırdığımız kadar. Sen halinden memnun huzurla uyuyorsun sarılınca. Bense başka yalanlar peşindeyim tek kullanımlık. Bense inandırdım kendimi korktuğuma ve sarıldım sana sıkıca. Bir dünya sebep var sırtımı dönmem için. Ama yapamam…

Git demek gel demekten daha ağır geliyor. Uzak iki şehri birbirine bağlayıp seninle gözlerimi kapatıyorum…
Amak-ı Hayal

16 yorum:

  1. Evet insan en çok kendine yeniliyor...

    YanıtlaSil
  2. Satırlarını okurken irkiliyor, acaba ben mi yazdım bunları diyorum :)) ŞAka bir yana satırlarında kendimi buluyor, yaşanılanların tek kişiye ait olmadığı duygusu iyi geliyor...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende kendini bulanların bana verdiği histe aynısı.
      Tek olmamak hissi güzel...

      Sil
  3. kendi kendime yaptığımı kimse -veya çok az insan- yapmıştır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsan en çok kendi kendini üzüyor bence..

      Sil
  4. Canım sanki yaşadıklarımı hissetmiş ve yazmış gibisin.. Duygulardaki bu benzerlik beni çok etkiliyor.

    "Uzaklaşmak içinde kendimi her gün gerçeklerle yüzleştiriyorum".. ama nafile..
    "Git demek gel demekten daha ağır geliyor".. hemde çok ağır geliyor.

    Bu cümlelerin beni derinlerden yakaladı ve sarstı:

    **Şimdi kim üzüyor beni sence. Sen mi? Öyle değil işte. İnsan en çok kendi kendini üzüyor istekleriyle, arzularıyla, başa çıkamadığı duygularıyla... İnsan en çok kendine yeniliyor. Düşüyor, doğruluyor üstünü başını görmezden gelerek yine devam ediyor**

    Ne kadar gönül dilimi susturmaya calışsamda yinede hakim olamadığım duygularıma yenik düşüyorum her seferinde..

    Bana beni anlattığın için teşekkür ederim canım..
    Sımsıkı gönülden sarıldım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben en çok sarılarak anlarım sevgiyi biliyor musun?
      Birini çok sevdiğimde ya da sevilmek istediğimde sadece sarılmak isterim, sarılsın isterim:)

      Sende hep gelip sarılıyorsun.
      Seviyorsun, seviliyorsun..
      Bana hissettiriyorsun.

      Üzmek istemiyorum kimseyi ama başka türlüde yazamıyorum ki ..

      Kocaman sevgiler..

      Sil
  5. Canımsın canım.. Bende öyleyim ;) Sevdiğimi ten teması ile belli ederim, demek ki sevgi dilimiz aynı :)
    Canü gönülden sarıldım..
    Kalbi muhabbet ile..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet sanırsam benim sevgi dilim fiziksel temas:))
      Ama bu iyi bişey mi bilmiyorum:)

      Sarılmak güzel ama her koşulda:)

      Sil
  6. haklısınız ancak insan üzebiliyor kendini :/
    daha doğrusu üzülüp üzülmemek bizim elimizde :)
    ama yine de bir çaresi bulunur elbet :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bulunur tabi.
      Hayat devam ediyor:)

      Sevgiler.

      Sil
  7. Canı gönülden diliyorum.
    Bi çaresi bulunsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sıkma canını her konu ben değilim ve her benin içinde başka benlerin hayatı var..

      :)

      Sil
  8. uffff böyle güzel yazılırmı yaaaa...Bazen bazı kişilerden istesekte gidemiyoruz:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Su akar yatağını bulur...

      Desemde suyun yoluna müdahale etmeden duramıyorsun..

      Sil

Paylaşmak Güzeldir ;)