10.05.2012

Korkuyorum


Hangi taşı kaldırsam altından sen çıkarsın diye korkuyorum. Senden korkmuyorum hissedeceklerimden korkuyorum. Bir süre zarfı dâhilinde her şeyin kuş tüyü gibi uçuşuna şahit oluyorum. Hafifsin… Hafifim… İnce çorapla süet çizme giymişim gibi iyi hissediyorum kendimi. Saten geceliğimle yumuşak yastığımda yatarmış gibi rahatım. Ama ne zaman birini sana benzetsem korkuyorum. İçim acıyor. En başa tekrar sararımda senli hislerden kurtulamam diye korkuyorum. Yanında birini görmekten korkuyorum. Sesini tekrar hatırlamaktan korkuyorum. Kendimden emin olamamaktan korkuyorum…

Hatırlarsında seninde düzenin bozulur diye korkuyorum. Varsa biri, en zararsız benden ürker diye ya da düşmanlık eder diye korkuyorum. Mecbur kalırda bir karşılaşmada elini sıkmak zorunda kalırım diye korkuyorum. Gün gelir çocuklarımız aynı sınıfa düşer diye korkuyorum. Farklı sevdaların ortak noktası olmaktan ve yan yana kalmak zorunda kalmaktan korkuyorum.

Senden korkmuyorum. Yaşadıklarından, yaşayacaklarımdan… İçimdeki sönmüş volkanların tekrar aktifleşmesinden tedirginim sadece. Bunu sen bilemezsin bende bilemem. Yaşamak lazım korkusuz... Öylede yapıyorum zaten. Yeter ki kimse sana benzemesin. Gişede bir memur senin gibi konuşmasın. Sevgi hareketleri sen gibi olmasın. Gülmesin kimseler senin gibi candan, içten, sıcacık. Güldüğü için güldürmesin beni senin gibi.

Geçti hepsi. Hafifledim derken tamda, çıkarsan bir yerden yine, en olmaz bir yerde. İki yol kalır biri çıkmazlı. Ya selam vermek zorundayım can çekişe çekişe ya da hatırlamam seni hiç belki de…

(Bütün yazılarımın konusu ben değilim)


Amak-ı Hayal

34 yorum:

  1. etkileyici...iç acıtıcı...ama çok derin...çok yoğun...ve herşeye rağmen bu kadar sevmek güzel...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Büyük sevgilerin büyük bedelleri olur demek bu duruma uyar mı acaba..

      Sil
    2. Kesinlikle.Belki de bedel ödemek zor geldiği için insanlar sevdasını büyütemeden maziye gömüyor..

      Sil
    3. O da olabilir tabii.

      Aşkta her yol olası..

      :)

      Sil
  2. Peki ,her yazının konusu sen değilsin kabul :)

    Çok güzel yazı yüreğine sağlık kalemine kuvvet o zaman :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol papuç seni görmek çok güzel bir kere daha belirtmek istiyorum:)

      Sorma ya her yazdığımı yaşanmışlık olarak görüyorlar ama ben çoğu zaman empati kurup ben gibi yazmaktan başka bir şey yapmıyorum. bunu nasıl anlatıyım bilemiyorum:))

      Sevgiler..

      Sil
  3. daha öncede benzer cümleler kurdum sana ama
    demeden geçemeyen bir yapım var yazık ki
    hüznünü ayrılığını pişmanlıklarını beklentilerini
    özlemlerini öyle güzel anlatıyorsun ki
    öyle güzel dizeler yapıyorsun ki bu senli hüzünlerden
    defalarca okunuyor ..
    defalarca
    defalarca..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hüznüm gerçek ama her yazdığım yaşanmışlığım değil bunu biliyorsun değil mi.
      İyi bir gözlemciyim, empati kurmayı becerebiliyorum ve benmiş gibi yazdığım çok yazım var belirteyim:)

      Duygu katabiliyorum galiba okuyanlar bunu senin gibi alabildiğinde çok seviniyorum inan

      :)

      Sil
  4. elbette biliyorum ..bilmezmiyim
    harfler bizim :)

    YanıtlaSil
  5. Yanıtlar
    1. Zamanın aşamadığı yollar var sanki, onlar is gibi üstüne siner...

      Sil
  6. Canım yazdıklarını adeta iliklerimde hissettim..
    Yüreğine sağlık bitanem.
    Sen hep yaz ve bende hep senin yazılarını okuyayım inşaAllah.
    Rabbim muhabbetimizi artırsın :)
    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel bi yorum bu böyle çok aşka geldim bir sürü şey yazasım geldi:)

      Okuyup hissedenlerle daha anlamlı bu yazılar.

      Sevindirdin beni, teşekkür ederim :)

      Sevgiler.

      Sil
  7. yeniden karşılaşmak çok zor.kalp güm güm...el kol nereye konsun bilemez halde ıyyy:((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))

      Bazıları sevimli bazılarıysa sevimsiz bunların dimi:)

      Sil
    2. ay nabrut bi mim yazamadım haa..

      Örümcek adamımı biri elimden almadan bi yazsaydım şu mimi:))

      Hayır yani çok kahramanda yok açıkta kalacam sonra:D

      Sil
  8. Bunu düşünmek , başkasının yaşadığını bilmek bile içimi sızlatmaya yetiyor.
    Uff çok kötü bişey.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazı şeyler unutulmaz..
      Bazı şeylerin ihtimali hiç atlanmaz..
      öyle şeyler işte

      :)

      Sil
  9. Her yazının konusu sen olmadığına göre nasıl böyle empati yapabildin? :)
    Çok içten, sen yaşıyormuşsun gibi ...
    Sen hep yaz, böyle taa derinlerinden yaz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kirazlı sakız

      ben küçükkende böyleydim.
      Herkesin dikkat etmediği şeylere çok dikkat ederdim.
      Evlilikleri sıkı gözlemlerdim neler yaptıklarını neleri yapmadıklarını..
      Kayıpları, eksiklikleri, kavgaları...

      Ben herşeyin soyut yanını kavramaya çalışırdım.
      Bu sonraları yazmaya yardımcı oldu hepsi bu:)

      Peki yazarım:)

      SEvgiler..

      Sil
  10. Ne güzel yazmışsın korkunu, korkmak iyidir aslında, herşeye hazırlıklı olursun, korkuyu kullanırsan sen kazanırsın, korku seni kullanırsa panikler hata yaparsın tabiki bu duygular bu yazı içinde bunu anlata bilmekte bir yetenek ve sen iyi kullanmışsın biraz paranoya yapmışsın korkuyu ama olsun. Ellerine sağlık :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Korkuyu yönetmek gerek evet.

      Paranoya yaptıtrır ki ama benzen korku :)

      İhtimaller bazen sadece paranoyadır.

      :)

      Sil
  11. Her kimse bunu yaşayan(lar) ne iyi anlarım o korkuyu. İstemek değildir bu aksine istememek ama yüreğine güvenememektir. Zordur ya böyle yaşamak. Gittiğin yaşadığın her yerde ya o gelirse korkusu.. Her kimse bu Allah yardımcısı olsun. Ve ne güzel yazmışsın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her seven ve ayrılan bu korkunun birazcık tadına bakmıştır.
      Ama bazılarının üstünde is gibi kalır işte.

      Yüreğine güvenememek evet. İstemek değil istememek...
      Çok doğru anlamışsın. Anladığın belli zaten.

      Sevgiler..

      Sil
  12. Gülmesin kimseler senin gibi candan, içten, sıcacık. Güldüğü için güldürmesin beni senin gibi.

    Duygulandım gerçekten ah ah :(((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :(şimdi farkettim yorumunu halbuki yeni bir arkadaşımsın üzüldüm şimdi.
      Kusura bakma olur mu.

      Yine gel bu sefer gözümden kaçmıcak söz.

      Sevgiler..

      Sil
    2. üzülmeyin lütfen hiç önemli değil :)
      sevgiler

      Sil
    3. Olsun cevapsız kalmasını hiç haz etmiyorum:)

      Sil

Paylaşmak Güzeldir ;)