27.05.2012

O Bizim Kavuşmalarımız Yârim, Mahşere Kaldı…


Sevgili yıllar sonra tek bir esintiyle yine düşer eteklerine. Gel der yine içli içli. Gel derde gidilmez bir vakitte, itemezsin bir çocuğu itip de terk eder gibi. Azarlarsında korkmaz bilir senin içini. Avuçlarını bir ateş sarar. Tüm gövdende hasret ateşi yanar. Bir dokunsan, bir sarılsan tüm ruhunu teslim edip yok olacakmışçasına hisli ve istekli.

Ama işte onca geçen zamanın üstünde eskiyememişsin sen. Zorladın da olamadı ya bir vakit. Artık zorlamaya da korkarsın. Nasip değilse eğer yine acı çekmek vardır işin ucunda, göze alamazsın. Vazgeçmez sevgili. En çok sağlığını merak ettiğim sevgili… Bunu bilirmişçesine durduk yere; “tavsiye ettiklerin iyi geldi” diyor. ( Bak sen bana iyi geliyordun yine iyi gel demek istiyor. İstiyor da anlamak zor geliyor. ) Bense içimden o bizim kavuşmalarımız yârim, mahşere kaldı… Diyorum.

Hepsi mahşere kaldı.
Kokun, sesin, tenin, nefesin…
Bütün söylenememiş sözler…
O özlem var ya o özlem, karşımda çocuk gibi ağlatan seni,
Beni bilmediğim duyguların sürüncemesinde bırakan…

Ah işte o kavuşmalar mahşere kaldı…


Amak-ı Hayal

18 yorum:

  1. Evet,bazen mahşere kalabiliyor...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Varsın kalsın...
      Ya orada olmasa?
      İnsan hepten ölür..

      Sil
  2. Mahşere kaldı, tüm sözlerin tutumu...
    Kavuşmak ise mahşerde bile değil.

    İçime işleyen çok güzel bir yazıydı.Yüreğine sağlık!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğendiğine sevindim..
      Hissetmene de...

      Kocaman sevgiler..

      Sil
  3. İnsan hafızasını silebilse, her şeye yeniden başlayabilse..Yeniden tanışmak mümkün olsa..keşke ve saire..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel anlattın.
      Ama en çok uzaklıkları yok edebilse, özlemek ne bilmese istiyorum ben.

      Özlemin sızısı hiçbişeye benzemiyor.
      Belki gerekli ama çok sancılı..

      Seni gördüğüme sevindim.
      Kocaman sevgiler..

      Sil
  4. hüzün dolu olmasına rağmen kısmet diyorum. Tanrı istemezse yaprak düşmezmiş diye de bitiriyorum. Sevgiler mutlu haftalar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kısmet...
      Haklısın..

      Sevgiler canımm

      Sil
  5. Ne kadar guzel bir yazi..beni eskilere goturdunuz bir an..sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ovv dostum bu yazıyla eskilere gittiysen fazlaca anı biriktirmişsin demektir..

      Ağır ve hüzünlü anılar..

      Dilerim hepsi geçip gitmeyi becerebilmiştir..

      Sil
  6. Canım.. o özlemin derinliğine inildimi bir daha çıkılmıyor.. Yine yakaladın beni en derinimden..
    Sımsıkı sarıldım sana..
    Baki muhabbetlerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O özlemin derinliği hiçbir şeye benzemiyor..

      Kocaman sevgiler..

      Sil
  7. İçime bi sızı düştü.
    Sarılmak istedim :(

    Olmasa diyorum olmasa böyle.

    YanıtlaSil

Paylaşmak Güzeldir ;)