3.06.2012

Kendimle Çelişiyorum


Kendimi anlaya çalışıyorum. Anlamaya çalıştıkça kafam karışıyor. Sonra onu çözeyim derken daha çok dolanıyorum kendime. Sevimsiz bir yüz ifadem var görmek bile istemezsin. İnsan kendinden sıkılır mı? Ben bazen sıkılıyorum. Çok konuşuyor iç sesim. Her şeye ama her şeye konuşuyor. Kendi kendimin kaynanasıyım sanki…

Ufak işleri aynı anda yapmaya bayılsam da, önemli işleri aynı anda yapmaktan müthiş asabiyet duyuyorum. Bloke oluyorum. Varım ama yok oluyorum. Dün nerde sınava girdin diyen arkadaşa yarım saat cevap veremedim mesela. Dün yediğim yemeği de bir sor, onu da hatırlamam emin ol. Anlayacağın hafıza uçup gidiyor benden. Hele üstüne bir de farklı sorunların stresi yüklenince bildiğin zıtlaşıyorum kendimle.

Hani böyle aman kızlar pis, aman insanlar düşüncesiz, aman insanlar anlayışsız, duyarsız falan diye yazdığım yazılar var ya, işte oradakiler gibi oluveriyorum. İki haftadır dokunmuyorum odama leş gibi, üstümü değişmiyorum evde kaç gündür aynı şeyleri giyiyorum. Makyajımı çıkarmıyorum. Yatağımın içinde bilumum silgi artıkları, kalem uçları var. Çalışma kâğıtlarım masam hariç her yerde. Üstüne iş materyallerim nereye el atsan karşına çıkıyor. Dün sınavdan gelip, çantamı yastığımın yanına koyup yatmışım. Hayır, yani görende içinde bir şey var sanır.

Karıncalarla aram bayağı iyi... Gerçi son derece severim kendilerini ama başucuma koyduğum kola bardağıma abanmasalardı iyiydi. Evde kırıntı problemi hiç yaşamıyoruz(!) Bir çekirdek tanesi düşsün karıncalar takım çalışması yapıp süratle götürüyorlar. Bana da izlemek kalıyor. Isırıyormuş bu meretler. Kardeşimi haşat etmişler ama sanırım onlarda anladılar bana bulaşmanın akıl karı olmadığını ki bu yüzden bana hiç geldikleri yok.

Hayat yemin ederim ekşimiş cacık gibi. Yolda kendimle çelişik durumuma anlam vermeye çalışan, iç sesimle, istişare içinde ilerliyordum bugün. Yoldan bir doğan geçiyor yüksek ses Ankaralı Turgut ciyaklaması ve içindeki delikanlı beni kesiyor. Hah diyorum bir sen eksiktin.
Bugünkü sınava girmeden evvel bir kızla konuştum meğersem aynı dönemlerde aynı okulda okumuşuz. Dünya çok küçük onu anladım. Az kurcala herkesle tanıdık, akraba, sevgili, hatta kardeş bile çıkabilirsin. Abartmıyorum gün gelecek böyle olacak bak, görürsün/üz!


Amak- Hayal

22 yorum:

  1. benzer şeyleri hissediyorum :)

    YanıtlaSil
  2. "Kendi kendimin kaynanasıyım sanki" buna çok güldüm, alemsin.. :)

    Atlattık sınavları şükür, nasıldı seninki ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))

      Derya vizelerim gayet iiydi o yüzden final beni kasmadı dicem ama yalan:)

      Yinede kastım kendimi hemde hiç huyum değildir sınavda kasmak.
      Dedim ya huyum değişti bu ara buna sınav stresi de dahil..

      Umutluyum belki büte hiç kalmam yani umarım:D

      Sil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok karışığım meryem:)
      Cacık halt etmiş yanımda:)

      Böyle aval aval bakıyorum insanlara:))
      Diceklerimi hep unutuyorum.

      Sen çok şirinsin ya:)

      :*

      Sil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana sınavda dua ettin mi belki ondan bu kadar güzel geçmiştir:)

      Allah razı olsun en güzel dost sana dua eden dostur.
      Hatır için herşey yapılır ama dua içten gelnedikçe zor.
      İçinden gelmiş etmişsin çok teşekkür ederim canımm.

      Sil
  5. İnsan kendinden sıkılır mı? Ben bazen sıkılıyorum.
    ben de öyle yalnız değilsiniz ama bu bir süre sonra geçiyor o yüzden hayatı kendinize zindan etmeyin lütfen hayat bazen ekşimiş cacık gibi olsa da pekala çikolatalı puding gibi de olabiliyor o yüzden üzmeyin kendinizi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amak de bana sen de diyebilirsin:)

      Yalnız olmadığımı biliyorum ki:)
      Benim gibi olanları anlıyorum hemen öyle bi kabiliyetim var:)
      Tek kabiliyetim:D

      Ama haklısın şimdi ekşimiş cacık gibi olduğu günler ne kadar çok olsada puding kıvamı da yaşamıyor değilim:))

      Bu yorumu sevdim:)

      Sil
  6. Evet,hayat değişik zamanlarda değişik yemekler tadında olabiliyor...Bir bakıyorsan tırtılken kelebek olmuşsun...Ama ömrün kısa...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dur, ne yaptın öldürdün hemen:)
      Yemek benzetmesini tercih ederim

      :)

      Sil
  7. Her an herşey olabilir. Bekleyelim, görelim..

    YanıtlaSil
  8. Bırak kendi kendine kaynanalık yapmayı. Durumun sandığın kadar vahim değil bak gelmişsin yazını yazmışsın döktürmüşsün bi güzel :)Ben daha yeni kendime geldim ve hala söyleniyorum insanlara ve türkiye ekonomisine :) Ayaklarımda bana söyleniyorlar hissediyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sende bendensin anladım:)

      Yok ben hala gelemedim kendime okuduklarımı hiç anlamıyorum bi acayip oldum..

      :/

      Sil
  9. Sınav döneminde kimse normal kalamaz ki!Umarım iyi sonuçlar alırsın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım canım.

      Ümitliyim bakalım:)

      Sil
  10. içsesi susturmak mı lazım ,dingin günler için acep ?

    YanıtlaSil
  11. miminiz var :)
    http://kaybolmusbirdenizyildizi.blogspot.com/2012/06/oh-laa-laaaaaa-mim.html

    YanıtlaSil

Paylaşmak Güzeldir ;)