21.07.2012

Matlaşmış Hisler


İnsan bir kez incinmeye görülsün. Rüyalarında bile içleniyor. Gönül bağının bir dönem kuvvetlice olduğu kimseler varsa hayatında, gücenmek, darılmak bilincin ötesinde yerleşip kalıyor. En çok sevdiklerimin içinde olduğu rüyalardan etkileniyorum ben. Öyleleri var ki üstünden nice zaman geçmiş, şehirler, duygular geçmiş… Hatra geldiğinde ne hissettiğini bile bazen bilemediğin, belirsiz duyguların muallâkında kalan insanlar var. Ama gel gör ki bir kez gücenmişsen bir rüya yetiyor başa dönmek için. İşte o zaman belirginleşiyor üstünden onca zaman geçmiş duyguların hangi tarafı daha çok benimsediği.

Tatlı hatıralarımın ve üstüne içerlediğim davranışların gerisinde kaldığımız, kadim dostum;
Dün gece gördüğüm rüyayla bir kez daha anladım ki ben seni özlüyorum. Hala gücenmiş ve sana küskün bir gönüle sahip olsam da seni özlüyorum. Hayatının gidişatını kabullendim, benimsedim, bilmesem de gördüğüm kadarının renkliliğine kapılıp sevdim.

Bilmediğim çok şey vardır eminim. Belki bıraktığım senle benim aramda uçurumlar oluşmuştur. Belki görsem yakınında olsam… Neyse boşver… Bugün sana gerçekten masumane bir mektup yazmak istedim (eskisi gibi). Renkli kâğıtlar ve çocuksu bir zarf seçmek istedim. Sonra vazgeçtim…

İnsana yaşadığı tüm duygular masumane gelir. Ama birçoğu iyi değildir, zarar verir. Şimdi eline gönderen kısmında adımın yazdığı bir mektup geçse, aynı masumiyetle okur musun acaba… Ya da ben aynı saf cümlelerle anlatır mıyım, seni dert edindiğim düşüncelerimle.

İşte bunu deneyemem. Sana bir mektupla bile artık gelemem…


Amak-ı Hayal

10 yorum:

  1. O özlemle gidip bulsan sanki sonu hayal kırıklığı olucakmış gibi.
    Yaşanan herşey eskide kalmış o eski ne kadar özlensede hiç bi zaman eskisi gibi olmaz sanki.

    Yorumla ilgisi yok :) sadece sana gülümsemek istediğimden bu gülücük :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seni gördüğüme sevindim sırf sen gel yorum yaz diye post yayınlamaya çalışıyorum:)

      Sil
  2. :))
    Beni gördüğüne sevindiğine sevindim :)
    Ara sıra ses veremesemde takibindeyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biliyorum hayatım:)

      Sen daimi okuyucusun..

      :)

      Sil
  3. benimde var eskilerden kalan unutamadığım bir dost :(
    sadece kendisini değil son hatasınıda unutamıyorum ,galiba hiçbir zamanda unutamayacağım , postun aklıma getirdi yine :(
    neyse takipteyim , sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten güzel hatıralar ve akabinde yaptığı bir hatadır onu unutulmaz kılan değil mi?

      Yinede zaman gelir ılımlaşır insan unutur yapılanı da işte yinede bir mektupla bile gidemezsin ona..

      Sevgiler..

      Sil
  4. Pişmanlığın, yazıp ta eskisi gibi olamadığınız için olsun..Aynı masumlukta yazılmadığı ya da okunmadığı için olsun..Ya şimdi sessiz kalırsan ve yıllar sonra bunun için pişmanlık duyarsan..."Belki zannettiğim gibi olmayacaktı" dersen?? "Belki o zaman yazsaydım, her şey daha farklı olacaktı" dersen...İnsan hissettiğini, düşündüğünü içinden geldiği gibi söyleyebilmeli bence... Ya karşımızdaki de aynı düşüncede ise ve cesareti yoksa? Ya atılacak bir adım her şeyi eskisinden daha güzel yapacaksa???

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben içimden gelen herşeyi söyledim yine ulaşılacak aralık kalsaydı yine ışık sızmaya çalışırdım.
      Ama kapıları kapatan sen olmayınca bazen söyleyeceklerini söylemek o kadar kolay olmuyor.
      Engeller bazen biziz bazen de biz haricindeki herşey..

      Ama dediklerine katılıyorum zaten bende senin gibi düşünüyorum bu durumlarda..

      Kocaman sevgiler
      :)

      Sil
  5. Buruk bi özlem bırakmış içinde o dost, hepimizde var onlardan ama işte bazen hiç bir şey eskisi gibi olmuyor.
    Sen üzme o tatlı canını o da bi yerlerde sana buruk bi özlem besliyodur belki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Funda

      Belkide öyledir böyle düşünmek güzel geliyor aslında:)
      Ama eğer böyle değilse neleri aşındırdığının farkında olmadığını bilmek can sıkıcı:/

      Seni gördüğüme sevindim:)

      Sil

Paylaşmak Güzeldir ;)