11.08.2012

Dualarda Buluşuruz


Her yangınında eline uyku haplarını alan, kendini gecelerin sarhoş kollarına atan insanlara inat, dualarla seviyorum seni. Ne zaman benden uzaklaştıracak hastalıkların dirayetsizliği kaplasa seni, geceleri yasinlerle kapatıyorum. Elimden binlerce tesbihat geçiyor, gönlümden binlerce dua…

Belki bitirdiğim o 4444’lü salâtı tefriciyelerin hatırına hala yakınlarımdasın… Belki iki yakasını zorla bir araya getirdiğim bu ilişkinin derme çatma duruşu bile bir duanın sebebiyetindendir. Özlemek beni sana değil Allah’a yakın ediyor. Secdeden kalkamayan başımın çaresizliğisin sen… Acizliğim hatimlere sebep…

İnancı, umutla çaresizlikten birleştirdim ben… Ne zaman seni görememenin hüznüne düşsem gözyaşlarımla yarışan dualar ettim… Aldığım nefesin yarısını sana versin istedim. Ömrümden ömrüne hediye olsun canım istedim. Acı çekme, özlemin acısı yeter bize hastalıklar senden uzak dursun istedim…

Ben sadece çok istedim…
Olmayınca dönüp isyan etmedim.
Dua etmeye de seni sevmeye de devam ettim…



Amak-ı Hayal

10 yorum:

  1. Maşaallah ne kadar güzel sevda, ne kadar güzel bir yürek..

    YanıtlaSil
  2. Yanıtlar
    1. Umarım biliyordur hakkıyla dicem ama..
      Sanırım bilinmezlik açıyor bu işleri başımıza...

      Ve aslında dert dert olmaktan çıkıp başka bir boyut kazanıyor dua ettikçe..

      Sil
  3. hımsss

    P.M.İnsan

    YanıtlaSil
  4. Şükür o zaman binlerce şükür...

    YanıtlaSil
  5. yüreğime işledi ki bu serzeniş...
    kalemine sağlık canım...
    bu kadar mı yürekten dökülür cümleler..
    bu sevgi,hiç solmasın inşallah..
    yaradan,bizleri kendisini hatırlatanlarla beraber kılsın inşallah...
    baki muhabbetle...
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel teneniler bunlar.
      Amin demeye korkuyorum artık.
      Ama bil ki gönülde senden yana...

      Teşekkür ederim hayatım

      Sevgiler...

      Sil

Paylaşmak Güzeldir ;)