29.08.2012

Sadece İyi Olmanı İstiyorum


Yakan hasretlere inat… Öyle hayaller kuruyorum ki. Mesela sen gün yüzü görmeye başlamışsın. Eskisi gibi yemek yapmaya başlamışsın. Ben sana kızıyorum yine abartma şu yemek faslını diye… Biber dolması bilen erkek olarak seninle övünüyorum yine çaktırmadan. Sen yine eskisi gibi mülayim…

Biliyor musunuz biz hiç kavga edemiyoruz diyorum arkadaşlara. Bizim bu bilmem kaçıncı senemiz diyorum… İnsanlar bize özeniyor… Herkes ilerlemeye çalışır bense senin eskisi gibi olduğunu hayal etmekle yetiniyorum… Temizlik yaptığın için telefonuna bakmayıp beni çıldırttığın zamanları özlüyorum…

Güçlü kuvvetli zamanlarını özlüyorum… Gece yarılarına kadar çalıştığın zamanlardaki enerjinin geri gelmesini istiyorum… Hastalığa kaptırdığın tüm gücünü ve bedenini keşke geri alabilsen... Kalbinde başlayan ve bugün nefes almanı dahi zorlayan bütün imkânsızlıkları söküp atsak…

Atamadık…

Öyle hayaller kuruyorum ki…
İçinde senin ağrıların olmadığı ve aldığın nefesten korku duymadığım günler düşlüyorum…

Ben sadece senin iyi olmanı istiyorum…


Amak-ı Hayal

14 yorum:

  1. tanımsız bir duygu kütlesi barınıyor şu an vücudumda.

    harikasın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım dermansız dertleri lanse etmeyi becerdiğimin göstergesi bu...

      Kocaman sevgiler...

      Sil
    2. O kadar kelime dağarcığına sahip değilim belki de bu yüzden böyle diyorumdur. Dediğin gibi diyelim.

      Sil
    3. aman bende çok zengin sayılmam Darko :)

      Takılıyorum öyle..

      :)

      Sil
    4. Alçakgönüllülük mod 10 :)

      Sil
    5. :))) güldürdün beni öyle mi acaba:)

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Sevdiğine sevindim:)

      Görüşmek üzere..

      Sil
  3. :( şu yazı beni mahvetti!

    çok güzel yazmışsın ve inşallaah eski günler geri gelir..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eski günler bazen gerçekten eskide kalır...
      Ama ne yazık ki insan hep ümit etmeyi seçer...

      :(

      Sil
  4. uff ya üzme yaaa.
    :)

    bak bloga yazarken göksel dinliyorum ben de.
    :)

    YanıtlaSil
  5. İyi olmanı gerçekten isteyen birileri varsa;
    İyi olursun..

    YanıtlaSil

Paylaşmak Güzeldir ;)