22.08.2012

Acı Çekme İstedim…


Susarken sen, uyurken bol bol, ben seni çok özledim… Seni uyutan hastalıklara inat sevdim yüzünü, alıp koynumda uyuttum. Şefkat hep iyi eder derler ya, ben hep iyi ol istedim. Ben olsam iyileşirdim ama sen iyileşemedin. Kaç geceyi kalbimin üstünde geçirdin, sıcağımı sıcağına kattım. Sen uyurken ben sadece uyukladım. Sen ellerimde iyileşemedikçe ben her şeyi kaybettim…

Yanındayken bol bol yalnızlık çektim. Sen sessiz sessiz çekerken ağrılarını ben anladım aslında… Anladım… Beni bırakıp gitmek üzeresin…

Dönüp bakıyorum geçmişe ve onca seneye… Aslında biz hiç anlaşamamışız seninle. Senden yana bir sürü şikâyet bir sürü dert biriktirmişim ben. Aslına bakarsan başkalarıyla çok daha mutlu olunacak kadar eksiydin sen. Beceriksizdin, tercih edilmeyecek kadar rahatına düşkün bir tiptin… Elini bir kez taşın altına sokmadın mesela…

Şimdi istesen de sokamıyorsun. Ve ben istesem de artık sana kızamıyorum. Tüm teslimiyetinle savunmasızca uyuyorsun kollarımda. Bana bir şey olursa hiç ama hiç üzülme diyorsun.


Amak-ı Hayal

22 yorum:

  1. Bir de hep mutlu ol ve beni sevmeye devam et derler..Bencildirler, severken mutlu olsak üzülür müydük!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazı hikayelerin haklı tarafı olmaz..
      Bu hikayede öyle bir şey sanırım.

      Sevgiler.

      Sil
  2. INŞALLAH KÖTÜ BIŞEY OLMAZ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hangisi kötü bilemediğin zamanlarda, iyiyi istemek için kurabileceğin bir tane bile cümle kalmaz..

      Sil
  3. "Yanındayken bol bol yalnızlık çektim" demek ki varlığı ile yokluğu bir..Demek ki kalsa da gitse de boş...Demek ki durum farklı olsa da acı aynı...O halde yolu açık olsun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fakat burdaki gitmek çekip gitmek değil...

      :(

      Sevgiler..

      Sil
    2. ruhu ve beyni seninle olmayanın, bedeni yanında olsa ne farkeder.. zaten gitmiş demektir..

      Sil
    3. O yavaş yavaş ölen bir hasta...

      Sil
    4. bazen işte göründüğü gibi değil hiçbir şey..

      Sil
  4. Bende üzüldüm ulaşamadığına..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazen ulaşamamak hayırlıdır belki..+

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. Çok seversen muhakkak acıyla terbiye edilirsin.

      Belki bu da böyle birşey..

      Sil
  6. Yanıtlar
    1. Dediklerini anlaıyorum ama diyecek birşeyim yok bu konuda..

      Bazen ifade etmek öyle zor ki...

      :( puff

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
  7. Yanıtlar
    1. Hem gerçek hem de değil...

      Yine benden senden herkesten bir yazı...

      Sil

Paylaşmak Güzeldir ;)