1.10.2012

Bittik...


Bazen düşüyorum; sert, kuru, zorla, nasırlaşmış bir ağacın gövdesinden sıyrılan yaprak gibi… Düştüğüm topraktan kaskatı yankılanıyor varlığım. Dokunanın ellerinde ufalanıyorum. Sertliğimi bir su gibi yumuşatacak can suyu arıyorum. Hasretle rengimden kestiğim ümidimi başka renklerde bulmaya çalışıyorum…

İşte içimdeki susuzluğun tanımıdır bu renk değiştirmişlik. Hasretin başka halidir. Değişimin başlangıcı ve yok oluşumun bitim raddesidir.

Sonuna kadar direnen ve bir avuçta parçalanan, kuru bir yapraktan hiçbir farkım yok benim…

Bittim…
Bittin…
Ve Bittik...


16 yorum:

  1. amakım her şey güzel olur inşallah sonrası için

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzele doğru yol alıyor...

      Bu sefer bitimler güzel başlangıçlara açtı kapılarını.

      Sil
  2. Umarım aklıma gelen olmamıştır, umarım kötü bir şey yoktur....??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Budadım bütün kuru dalları...

      Belki iyi belki kötü...

      ama şuan nefes aldığımı hissediyorum...

      Sil
  3. Sonuna kadar direnen ve bir avuçta parçalanan, kuru bir yapraktan hiçbir farkım yok benim…
    süper süper süper

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nabrutcum daimi bir okuyucum olarak senin beni beğenmen çok hoşuma kaçıyor:))

      Sil
    2. bazen nokta atışı oluyor o zaman bende mest oluyorum hah diyorum içimden geçenler:)

      Sil
    3. :)) Adıma sevindim :)

      Sil
  4. bayrak düştüğü yerden kalkarmış

    YanıtlaSil
  5. hayırlısı olsun sadece...

    YanıtlaSil
  6. Dokunanın ellerinde ufalanıyorum.
    Değişimin başlangıcı ve yok oluşumun bitim raddesidir.
    Bu cümleler çok dokundu içime çok şey düşündürttü.

    Yine çok güzel.
    Ama gerçekse acı.
    Şarkıda çok güzel.
    Öpüyorum çok.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen benim dilimden çok anlıyorsun..
      :)

      Özledim seni yaa...

      Daha sık gell.. hoş bende yazı yazamıyorum ki yazsam gelirsin :(

      Sil
    2. Yüreğime dokunuyosun çünkü.
      Özlenmek güzel şey :)
      Kumanda panelinde kaçırsamda bulurum seni mutlaka :)

      Her gelişimde içime işliyor şu yazı bak yine takıldım.
      'Her Ne Öğrendiysem, Sebebi Çaresizlik' olmasa keşke.

      Öpüyorum :)

      Sil
    3. Seni görmeyi çok istiyorum canım..
      Buralara gelirsen muhakkak haberim olsun :)

      Aslında hepimiz birçok şeyi çaresizlikten öğreniriz.
      Üzülme belkide bu iyi birşeydir..

      Öpüyorum çokk

      Sil

Paylaşmak Güzeldir ;)