27.11.2012

İçimdeki Çocuk


İçim ürperiyor yerli yersiz. Ne aklıma sen geldiğin için ne seni düşündüğüm için ne de seni özlediğim için olmuyor bu merak etme! Annemin dediği gibi Azrail yokluyor arada bir hepsi bu. En çok arkasına saklandığım eşyaları kenara çektiklerinde canım yanıyor. Tahmin edebiliyor musun nasıl ortada kalabileceğimi, yüz ifademi, çaresizliğimi…

Ben büyüyememiş bir çocuğum. Ve hep aynı yaşta kalmaktan ölesiye korkuyorum. Çünkü ne zaman saklansam ortada kalıyorum. Yani onu bile beceremiyorum. Bez bebeğimi sürükleye sürükleye yürüdüğüm koridorlara geri dönmüş gibiyim. Hala kendimle dertleşiyorum. Hala beni anlayan bir ruhdaşın yoksunluğuyla bez bebeğimle konuşuyorum.

Ben hep aynı saflıkta kaldım ama kimseyi inandıramıyorum. Eskiler bela okuyor, yeniler güven duymuyor. Yani anlayacağın kimle ne paylaşmışsam, kim beni anladı/ anlıyor diye düşünmüş sığınmışsam arkası karanlık… Arkası, o bahsettiğim inşaata bakan bahçemdeki salıncağın ıssızlığı gibi… Soğuk, gizemli, ıssız…

Avuç içlerimde masumiyet var benim. Yüreğim hala bir çocuğun teslimiyetinde. Görmek kimselere nasip olmamış anlaşılan. Çok geç fark ettim ki daha hiç gören olmamış elinde bez bebeğiyle dolaşan o duygusal çocuğu. Yalnız yatmaktan korkan, çekinse bile masal anlatacak birini arzulayan o çocuğu daha gören hiç olmamış…


Amak-ı Hayal

22 yorum:

  1. "Ne zaman saklansam ortada kalıyorum " beni içine çeken öyle tanıdık bi cümleki.
    Bu saf masum halini masumiyetini hak eden ruhdaşına görmek nasip olsun inşallah.

    Öpüyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Çok içten,samimi yüreklice dökmüşsün ortaya duygularını yine,uzun süredir böyle hissetmemiştim kendimi,yazıyı okuyunca hissettiğim gibi,,,,,yüreğine sağlık...Paylaştım müsaadenle yazını sosyal medyada,selamlar olsun ;)

    YanıtlaSil
  3. canım benim, ruhundan öpüyorum seni..Ne kadar içten yazmışsın, içimi acıttın..

    YanıtlaSil
  4. Ben büyüyememiş bir çocuğum. Ve hep aynı yaşta kalmaktan ölesiye korkuyorum.
    işte ben :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nabrut seninle çok benziyoruz sanki :)

      Sil
  5. Arkasına saklandığımız eşyalar... Ne çok canımızı yakıyorlar bilmeden.. Okurken duygulanmamak mümkün değil.. Yüreğine saglık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Salandığımızı sandığımız ama hep ortada kaldığımız eşyalar...

      Teşekkürler..

      Sil
  6. Hayran kaldığım çok yoğun bir duygu dünyan var. Bir duygudan hareket edip o duyguyu kağıda dökmek dünyanın en güzel hususu olsa gerek. Ve sende bunu çok güzel yapıyorsun, maşallah. Tebrik ederim canım. Ama ben ruh ikizi veya ruhdaş kavramlarına inanmıyorum. İki ayrı insanın bir ortak noktada buluşması kadar güzel bir şey yok. Ruh eşini aramak değilde, bulduğumuz sevgiyi fark etmek ve kıymetini bilmek gerek diye düşünüyorum. Özlem ve muhabbetle sarıldım canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zıtlık dahi olsa arada bir çekim gücü oluşuyor ya ben ona ruhdaşlık diyorum :)

      Senin beni okuman büyük onur..

      Kocaman sevgiler..

      Sil
  7. İçimizdeki masumane çocuk; çaputlarla evcilik oynayan, kendi kendine konuşan, hem anne, hem de çocuğunu birden oynayan, gelecekten kaygısız, bulunduğu anın içinde varlığı unutulan kimsesiz sümüklü bir çoçuk. Bir köy evinde gaz lambasının ışığından duvara yansıyan, kendi dev gölgesinden korkan, cüce bir çocuk. O bir doksanların çocuğu, ben bir ellilerin çocuğuyum. İki kuşak arasında sevgi, şefkat, merhametin yolcusuyum. Zaman gelecek çocukluğumuz masumiyet içinde yaşanacak, zaman gelecek hem sevecek, hem sevilecek. Bir kaldırım çiçeği kadar narin, bir çöl çiçeği kadar susuz boynu bükülecek. Madem ki bir seraptan bir vahaya yol vardır. Kaybolan bir kalp için, arayan bir yürek vardır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah yine döktürmüşsün:)

      Yüreğine sağlık...

      Sil
  8. Ancak sen kadar çocuk kalmış biri farkeder seni...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belkide...

      İri kıyım insanlardan uzak duruyorum o yüzden zaten:)

      Sil
  9. Muhakkak o yönünü seven biri çıkacaktır karşına :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya çıkmazsa diye korkmuyor değilim:)

      Sil
    2. Çıkacaktır :) Hele ki yazdıkların gibi biriysen muhakkak cıkacaktır :)

      Sil
  10. o içindeki çoçugu ben kocaman kocaman minciklayarak opuyorum canim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay sevindim bian içim kıyıldı :))

      Sil

Paylaşmak Güzeldir ;)