4.01.2013

Anladım!


Bütün iklimleri üstümde hissediyorum
Kasıp kavuran sıcaklığın
Buz tutturan o zemheri ayazın
Kemiklerimde ayarsız bir bahar esintisi
Bir şey var bilmiyorum ki nasıl tarif etsem
Ağız dolusu hıçkırık
Sular seller gibi bir ağlayış
Gırtlağa çökmüş keskin bir üzüntü…

Öyle mahcubum ki kendime
Acımamışım meğerse
Şimdilerde anlıyorum neden akmıyor bazı bölgelerime kan
Şimdi anlıyorum neden hibe edilmek zorunda sol tarafım
Ağlamak nefesimi tuta tuta
Ne demekmiş anca anladım…


Amak-ı Hayal

10 yorum:

  1. Bunlar da geçer inşallah. Gönül ferahlığı yakındır artık..

    YanıtlaSil
  2. Ne nefesini tut, ne de hıçkırıklarını göm.. hepsini yaşa bitir ki, O'na ait hiç bir şey kalmasın içinde..Bazen hıçkıra hıçkıra ağlamadıkça sökülüp gitmez kalpten acı..

    YanıtlaSil
  3. Anladıysan mesele yok demektir..!
    Gerisi işin edebiyatı..

    YanıtlaSil
  4. Söylenebilcek bişi varmı ki.
    Ben bulamadım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bulamıyorum bak hiç post yok ne zamandır:P

      Sil
  5. BENCEDE NEFESİNİ TUTMA
    DOYASIYA AĞLA DOYASIYA YAŞA CANIM
    HAYIRLI GECELER

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)

      SEni dinlicem işe yaramazsa gösteririm ben sana:P

      Sil

Paylaşmak Güzeldir ;)