3.01.2013

Tekrardan İbaret


Rüyamda seni görüyorum. Öyle sinir bozucu ki anlatamam. İçimde kocaman bir haksızlık hissi var sanki. Gördüklerimden hoşlanmıyorum. İçim acıyarak uyanıyorum. Çok sevdiğimden olmuyor bunlar. Yine fazlasını verdiğimden oluyor. Acıyor musun verdiklerine dersen asla. Ama kıyamadıklarım vardı arasında…

Sen hiç sevememişsin beni… Özlemmişsin… İnanmamışsın, bana hiç güvenmemişsin… Nasıl acımasın içim. Sen bunların tatsızlığı tuzsuzluğuyla güldün yüzüme belki. Ben sevinçten sarhoş olmuşken sen eminsizlik içindeydin. Bir güzel sözün hatırı kaldı içimde ve birçok içime batan sözünde acı hatırası…

İşte öyle…

Amak-ı Hayal

8 yorum:

  1. Bir rüya kadar, bir hülya kadar bile gerçek değilsin. Acıların içinde tatlı biber aranır mı? Tatlı biberlerin içinde acı biber gibisin. Sen benden değil, kendinden bile emin değilsin. Gönlümde doğan bir güneşin, karşısında eriyen bir mum gibisin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne demek istediniz hocam:)

      Bu iyi bir şey mi :))

      Sil
  2. Malum kişi hakkında bu benim yorumum senin adına. Senin gönlünün güneşi karşısında ki ışığı bir mum kadar üstelik eriyen bir mum gibi. sönüp gideceksin demektir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu sefer anladım profesör!

      Teşekkürler kocamannn :)

      Sil
  3. sınır bozucu ki ? Madem bu kadar acıyorsun verdiklerine ozaman durma koş peşinden verdiklerinin hatrina...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sana buranın yolunu göstermekle iyi yapmadım anlaşılan.

      Beni buradan izlemek seni zavallı kılar farkındasın değil mi?

      Sil
  4. İçindeki haksızlık hissi geçmedikçe ne rüyalar biter ne söyleyeceklerin sanırım.

    Öpüyorum seni :)

    YanıtlaSil

Paylaşmak Güzeldir ;)