27.03.2013

Belki...


Sabah gözümü senle açıyorum. Şaşırmamak lazım bu kadar aklımda oluşuna… Çünkü uyurken de senle uyuyorum. Bazen haberin yok ama seni bekliyorum. Belkiler hiç bitmiyor biliyor musun? Belki arar belki özler belki yazar… Derken dalıyorum. Rüyamda seni gördüğüm zamanlarda oluyor. En güzeli bu olsa gerek ama sonra katlamanın gücü giriyor devreye. Hep daha ve daha fazlasıyla geri dönüyor özlem… İttikçe bulaşıyor, siniyor her yerime.

Böyle ciddi ciddi seviyorum işte. Bazen tuhaf geliyor bu olanlar. Yazması söylemesi kolay geliyor sanma, çok zor. Hep birkaç adım fazlaca yaklaşmak istiyorum sana ama sonra sıkılacaksın benden diye ödüm kopuyor. Ayarını tutturamadığım bir düzenekte senin hislerini tahmin etmekten başka bir şey yapamıyorum.

Keşke sana sıkıca sarılabilsem. Çekiştirsem seni burada kal diye. Diretsem şehrimde kalman için ömürlük. Sessizliğini benden yana kullansan keşke… İçindeki çocuğu bana teslim etsen. Kırılmaktan, yanılmaktan korkmayı bırakıp hissetsen beni… Mutluluğun olurum ki ben senin. Her şey yolunda gider diye söz veremem ama tanınmaya değersin. Kaybettiğim huzur belki senin içinde bir yerlerdedir.

Yalnızlığın öyle sevilesi ki… Sakinliğinin arkasında öfkeli bir adam, ellerinde ise şefkatten bir yumak var senin. Sen bu gönülle kimselere kıyamazsın. Sen bu kırılganlıkla sığ bir gönülde asla yaşayamazsın…


Amak-ı Hayal

8 yorum:

  1. okumucam ben seni, çünkü dalıp gidiyorum uzun uzun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman

      http://www.youtube.com/watch?v=8yz8mz4VrDk

      :)

      Sil
  2. çok ciddi şeyler yazıyorsun..
    ciddi ciddi seviyorsun, yoksa böyle kelimeleri biraya getiremezdin..
    kalemine sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ciddi ciddi seviyorum...
      Evet!

      Teşekkürler.

      Sevgiler..

      Sil
  3. KAPALI KUTU BİR ŞEY BU YORAR SENİ...O SENİ ÇÖZSÜN BOŞ VER:))KOLAY GELSİN

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olmaz ki ama o çok sevilesi.
      Olsun yorsun ben yorulmuyorum.
      O bana çok iyi geliyor.

      Sil
  4. hayal ; sen aşık mı oldun ben yokken ?

    YanıtlaSil

Paylaşmak Güzeldir ;)