14.03.2013

Değdi ve Geçti...


Bugünlerde fazlaca aklıma geliyorsun. Niye hiç bilmiyorum. Özlüyorum belki de seni… Özelliklede hasta olduğum zamanlarda. Seni uzuuun uzun senelerdir tanıyordum ben. İçinde sevimli, masum ve sadece elinden tutulması gereken bir adam olduğunu düşünüyordum. Çünkü bana hep kırılganlıklarını anlatmıştın tıpkı benim gibi…

İlk defa defalarca ağladım birinin karşısında. İlk defa bir erkeği ağlarken gördüm ben. Kötü biri değildik dedim hep. Ama tüketmeye meyilli olanlar kötülük eder karşıdakine bilmeden istemeden. Çok kırgınım ben sana. Kimi zaman içimden hiç sana karşı olumsuz bir şey geçmese de, özlediğimde daha iyi fark ediyorum ki kırgınım sana. Koskocaman haksızlıkların içinde erittin sen masumiyetimi. Beni hep boşu boşuna gözyaşına boğdun. Ki sen beni çok sevmiştin aslında…

Benim hiçbir zor günümde yanımda olmayan adam! Ben seni de çok sevmiştim. Hayatında gördüğün göreceğin en saf insandım ben. İyiliğim aptallık ötesi oldu hep. Kimseleri yarı yolda bırakmadım ben. Hiçbir tuttuğum eli yarı yolda çekmek istemedim. Benim azaplı bir hatıramsın sen. Kokusunu üstümde taşıdım özlemli bir hatıra… Bazı insanlar sen kokuyor bu nasıl bir yalnızlık nasıl bir mutsuzluk bilmiyorsun.

İşin kötüsü ne biliyor musun? Bunları sana söyleme imkânım yok. Söylesem de değiştirebilme ihtimalimiz yok.

Bir umudun sebebisin sen ve o umudum baş cellâdısın. Yalanlarla itham edip aslında hiç tam bir teslimiyetle benden yana olmayansın. Sen saygıdan sevgiden çalıp beni her şeyden sorumlu tutansın. Zor günler geçirdiğimin farkında olmadan kendi sorunlarını dertten sayansın. Aslında belki de hiç tanınmamış, sevilmemiş, yaşanmamış olmalıydın…

“Ben bir gün görücü usulüyle evlenecek olsaydım ve sen bu fotoğrafındaki halinle beni istemeye gelseydin sana hiç düşünmeden evet derdim.” Tebessüm ettiğim tek hatıra. Sende benim gibi hissederek şayet olurda denk gelir okursan eğer, bir tebessümle çık buradan…

Ve son söz…

Hiçbir şey  Sandığımız gibi değil…

Dinlenesi
Dinlenesi

Amak-ı Hayal

16 yorum:

  1. Okudum..okudum..Hatıran hariç sanki her cümlede kendimi buldum..Bir kalp kırıklığı, hüzün bu kadar mı güzel anlatılır..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seni burada görmek ne kadar mutluluk verici...

      Uzun zaman oldu...

      Sil
    2. Çok ara verdin..Oysa o kadar güzel yazıp, öyle güzel dokunuyorsun ki yüreğime..Seni okumak ruhu beslemek..Umarım daha sık yazarsın ..

      Sil
    3. Sirf senin bu guzel yorumun icin bile faha cok caba sarf edebilirim..

      Sil
  2. hirbirşey sandığımız gibi değil :(

    YanıtlaSil
  3. Emin ol pek çok kişi senin yazdığın gibi, anlattığın gibi şeyler yaşamıştır.Daha da yaşanacaktır.Bunca kalp kırıklığı ve tüketilen sevgi nereye gider bilmiyorum...Kırpıp kırpıp yıldız yapıyorlar umarım:)Hiçbir şey boşa değildir inan, tecrübe denen o zor yoldan geçmeden öğrenilmiyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanirim herkes yildiz koleksiyonu yapiyor. Hepimiz benzer seyler yasiyoruz haklisin.

      Sil
  4. Bi erkeğin ağlayışını ilk defa gördüm karşımda ağlayarak sarılarak ağladı ve bi ilişki böylece bitmişti, acı şeyler ..
    Herşey kısmet aslında,
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. inanamıyorum ya okumaya başladım ve şüpheye düştüm oha kendi yazımı mı okuyorum yok lan başkasının bloguydu bura diye.bayıldım kendimi, O'nu hatırlattı. cümleler fazlasıyla aşina ellerine sağlık. banada beklerim..
    http://hominidiz.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. Sandığımız gibi olsaydı herşey azap verici bi hatıra olarak kalmasaydı.

    Yazdıkların hep çok dokunuyor içime.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duzenli okuyucu olmanin verdigi bir sonuc olabilr bu. Ben ne yazsam sen ne dedigimi anlarsin ki zaten..

      Kocamann sevgiler.

      Sil

Paylaşmak Güzeldir ;)