19.03.2013

Ben Aslında Hepsini Çok Se....


Hiç tek bir cümlesi, tek bir kelimeyi söyleyişi yüzünden sevdiniz mi birilerini. Ben sevdim… Hem de birden çok daha fazla… Doğru bir sevme şekli değildi bu belki de. Saçma bir sempati gibi de gelebilir birilerine… Ama çok sevdim…

Biri kalktı dedi ki; üzülme, ben buradayım… Sırf buradayım dedi diye sevdim hem de çok sevdim onu. Biri bana her şeyim demenin öyle güzel bir yolunu seçti ki hayalimdeki cümleyi kurdu. Sen benim annemsin, babamsın, kardeşimsin, sırdaşımsın, yoldaşımsın dedi… Hep bir insanın bir şeyi değil her şeyi olmak istedim. Bu cümleyi duyduğuma o gün çok sevinmiştim…

Sonra bir gün biri tek kelimeyle daha fazlası oluverdi. Ne zaman kendimi yalnız hissetsem “yanındayım” dedi. Uzaktan demişti bunu ama yinede fazlaca güvenilirdi (samimiydi) O, bu sözü, ne etki bıraktığından habersizce söylemişti. Yanıma yakınıma da gelmişti. Yolda yürürken arkamda kaldı diye nerdesin dedim: “buradayım, yanındayım dedi.” O adam ki ne kadar güvenilir olduğundan habersiz. O ki benim içime işleyenden zerre haberdar değil. Aslında o ne kadar huzur verdiğini bilse dahi benim gibi hissetmeyecek hiç belki de…

Ama olsun…

Dedim ya belki sağlıklı değil böyle sevmek birilerini. Tek cümleye al bütün sevgim senin olsun demek. Ama işte bazıları bazı cümleleri çok güzel söyledi. Ve tüm yüreğimle söylebilirim ki bazılarını sadece cümleleri için sevdim… Hiç pişman değilim. Sığındığım kadar sevebiliyorum ben. Ne kadar büyükse kolları o kadar teslim oluyorum. Ben sırf bir cümle için bazen(olumsuz) her şeyi görmezden geliyorum. Ben en çok bir cümleye her şeyi sığdırabilenlere âşık oluyorum…

Onu, onları; Ben aslında hepsini çok se


Amak-ı Hayal

8 yorum:

  1. Ben en çok bir cümleye her şeyi sığdırabilenlere âşık oluyorum…
    Sakın saçma bulma bu hali.. Çünkü çok şey istemiyorsun..Yanında olmaları, buradayım demeleri, bazen "üşütme sakın sıkı giyin" demeleri yetiyor.. Sende eksik olan neyse, işte tam oraya yerleşiyor o cümle ya da tek kelime...Bir kelime "yalnız değilim " dedirtiyor sana..ya da " güvendeyim" hissi uyandırıyor..Ve bence gerçek sevgi bu..Bazen bedeli ağır olsa da...
    Canım ne güzel yazıyorsun sen yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vuuu supeer bi yorm bu cok hosuma gitti:)

      Kendimi iyi hissettim tessekkur ederimm:)

      Sil
    2. Senin gibi, duygularımı kelimelere dökebilmeyi çok isterdim :((

      Sil
    3. İstersen yaparsin. Yeterince istedin mi:)

      Sil
  2. ben de hak veriyorum sana..
    insan her kişide kendinden birşeyler bulabilir, birinin bi hareketini, birinin bi bakışını, birinin de sözünü sevebilir..
    maharet tüm bunların hepsini bir erkekte toplanmış halde bulmak :)
    o zaman da mutlu son olur inş..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İste hepsinin toplam degeri bi erkek de bulunmuyor maalesef. Ya da ben hala rastlaymadim o erkege:)

      İnsallah herkese mutlu baslangic ve daimi huzur olur karsisindaki insan...

      Sil
  3. sevmenin hayali bile güzel

    YanıtlaSil
  4. çok güzel yazmışsın tatlım. sevmek öyle bir şey. yüreğin ne kadar büyükse o kadar sevebiliyorsun. sevmekte kendine aslında. başkaları sadece senin kim olduğunu ortaya koyan araçlar ama yinede güzel işte farklı adamları, kokuları, alışkanlıkları sevmek ;)

    YanıtlaSil

Paylaşmak Güzeldir ;)