8.03.2013

Yaşıyorum Aslında


İyi şeyler olmuyor bu ara. Ağır çekimde ilerliyor zaman. Rüyalarımda dünya savaşı hazırlıkları yapıyorum ciddi ciddi. İşin tuhafı herkes rahat ve güvende, ben kimlerin peşindeyim, böyle bir sorumluluk altında niye hissediyorum kendimi bilmiyorum… Savaşın huzursuzluğu ve korkusuyla uyanıyorum. Rüyamda bitmeyen devrimler, ihtilaller hep bir huzursuzluk ve bilinmezlik…

Bu aralar espiri seviyesini düşürdü hayat. Basitleştirdi bana olan tavrını. Hani oyunda son taşı koyarken yıkılır ya hepsi; tühh! Dersin. İşte öyle arada bir...

İyi şeylerde olmuyor değil. Öyle huzurluyum ki bazı zamanlar. Kendime kalmış olmak öyle güzel ki. İlişkiler yıpratıyor insanı (doğru olsa yıpratmaz) paylaşmak hayatının yükünü hafif kılacağına sırtına daha fazla sorun bindiriyorsa amelelik yapıyorsun demektir. Sanırım hala usta olamadım. Elindeki tüm şekerleri sevdiği arkadaşına yedirmeye çalışan çocuklar gibiy(d)im. İşe yaramıyor bazen hepsini vermek. Oyunbozan hiçbir yerde kıymet bilmiyor, bilmeyecekte…

Olsun…

Dedim ya huzurluyum da aslında. Şu kâbuslar olmasa. Son taşı koyarken hepsi birden üstüme yıkılmasa. Hayatımın yokuşları düzlük halini alsa… Sa… sa… sa…

Biri var çok şirin. Yok, ama var işte. O da bana başka bir şey öğretiyor. Güven hissi veriyor. Karşılıksız seviyorum ve işin tuhafı bu sefer hiç acı çekmiyorum. Cümlelerini seviyorum onun. Buradayım deyişinden eminlik hissi alıyorum. Çok mutlu olsun istiyorum…

Bu aralar sanırım uzakta da olsa en çok onu seviyorum…


Amak-ı Hayal


10 yorum:

  1. "Uzakta da olsa en çok onu sevmek" bu cümle benim çok hoşuma gitti... belki de benim durumumun da ayni olmasindan dolayıdır

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sanirim aynı duygulari paylasamak yaziyi daha anlamli kiliyor.

      sevgilerr..

      Sil
  2. Son zamanlarda okuduğum en güzel ve en içten yazılardan biriydi. Gönlünüze sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkur ederim.

      yazan tum blogcularim duymak isteyecegi en guzel cümle bu olsa gerek.

      Sil
  3. yazılarını sonuna kadar okuyorum.. benzer şeyler hissediyoruz zaman zaman...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yazilarimi sonuna kadar okuyor olman benim icin cok degerli. bin yoruma es deger bi cumle bu. kocaman tesekkurler:)

      Sil
  4. Güven hissi..Yormadan, yaralamadan..Ne çok ihtiyacımız var güvenebilmeye ve ardından gelen huzura...Huzurun peşini hiç bırakmasın canım ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok ihtiyac varr çokk

      Teşekkür ederim kocamannn:)

      Sil
  5. Ben yeni okuyorum bu yazını şu sıralar inşallah iyi şeyler oluyordur hayatında.
    Uzakta olsada en çok sevdiğin kişi mutluluk getirse sana.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh sen ne şirinsin yaaa...

      Cok sukur iyiyim ama bu siralar fqzlaca bir cok seyi olmamasi gerektigi hlde cok ozluyorum... Kismi bir mutsuzluk bu. En cok blogcularin gorebilecegi cinsten...

      Opuyorum cokk.

      Sil

Paylaşmak Güzeldir ;)