16.04.2013

Aslında Hepsi Belki de Aynı Kişi


Usul usul nasıl girdiysen öylede çıkarsın bu gönülden… Diyemem. Usulce iliklerime işlerken ben ne olduğunu anlamadım ki, anlasaydım belki durdurmaya çalışırdım kendimi. Alıkoyardım beni sana iten her şeyden. Ve belki karşılığını istemeye yüzümün tuttuğu tek şey olmazdı varlığını istemek.

Geldiği gibi gitmek bilmeyen gönül ilişkilerim bundan öncede oldu elbet. Sen gitmeyi tercih ettiğine göre bundan sonrası da olacak. İnsan hayatından çok can acısı geçer, kalbinin orta yerinden şiddetli sancılar geçer… Geçer dediysem ark gibi yol eder, yeni gelenler yolunu şaşırmasın diye ve hep bir tıkalı damar vardır. Her şey herkes her sevdiğin ruhunu alır gider ama senin için hep orda bir birikmişlik kalır. Böyle hasta eden, temizlenemeyen, arınılamayan, sıyrılamayan… Ruhla beden arasına sıkışıp kalan bir hastalık gibisin çoğu zaman…

Gidişini özlemlere bırakıyorsun. Hayallere, ümide, biraz çocukluğa biraz safça düşüncelere bırakıyorsun. Arkana bakıyor musun bilmiyorum ama ben seni çok özlüyorum. Ellerimi uzatıyorum avuç içlerime bakıyorum söylediğin hiçbir şeyi sen yokken kendi ellerimde göremiyorum. Kokunu bilmeye fırsat bulamadığım için günlerce hayıflanıyorum. Özlüyorum ama sana hiç kızmıyorum. Ben senin dünyana hiç girmedim belki de… Bunun için seni suçlamıyorum.

Buralardaysan alınmadım sana, gücenmedim hiç, bilmeni isterim. Kimse gitmedi bu gönülden sende hiç gitmeyeceksin. Huzurluyum ben. Sitem edenlerin aksine seviyorum kaderimi. Sevmeyi öğretiyor bana hep. Nasibe güzel insanlar düşüyor gönlüme. Hiçbirini bu gönülden çıkarmıyorum. Ve hiçbirini diğerinin üstüne koyarak sevmiyorum. Hiçbirinizin kumaşı benzemiyor diğerine. Ortak cümlelerde ziyan etmiyorum hiçbirinizi. Bazılarının adını unutuyorum, bazılarının hareketlerini, kimilerinin gidişini, kimilerinin vazgeçişini…

Belki de hepiniz aslında aynı kişisiniz. Aşk çoğaltmaz mı adamı. İkilik düzeninde teklik yaşatırken milyon tane duygunun arasına sıkıştırmaz mı?

Amak-ı Hayal

4 yorum:

  1. Bir anlayan çıksın seni, Bir Allah'ın kulu olarak... Duygu nedir, sevgi nedir, öğrensin, anlasın son olarak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sıkıldın galiba yazdıklarımdan:)

      Hocam bu blogun tarzı bu sadece :)

      İçin rahat olsun yani :)

      Sil
  2. selamlar tesadüf eseri buldum blogunuzu gayette beğendim....bende yeni bir blog açtım tavsiyelerinizi ve yorumlarınızı bekliyorum..
    www.hamarathatunum.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Burçin

      Beğendiğine sevindim güzel bir tesadüf olmuş:)

      Bende gelirim tabiki eminim güzel şeyler paylaşıyorsundur.

      Kocaman sevgiler..

      Sil

Paylaşmak Güzeldir ;)