7.04.2013

Kırgın Geçmiş


Aşkın olduğu yerde aklın işi yoktur der aşkname… Ondan mı acaba; aşk bedeni terk edince görülür, görülmesi muhtemel ama zamanında hiç görülmemiş gerçekler… Fark ettim bende ey eski yar! Tamamıyla arınmışım sevginden şimdilerde daha iyi fark ettim. Üzüldüm kendime. Beni bencilliklerinin arasına sıkıştırıp nasılda hırpalamışsın meğer. Ne kadar kırıldığımı sanki şimdi yeniden ve yeniden kırılarak anlamlaştırıyorum.

Utanıyorum…
Senin için kendi karakterimden vazgeçtiğim dönüm noktalarını hatırladıkça eziliyorum kendime… Hakkımı zerre helal etmek istemiyorum. Bilsen ki senin yüzün asılmasın diyeydi hepsi acaba takdir eder miydin beni! Ne çok yükselttin sesini. Pul kadar anlamı olmayan şeyler için ne çok kırdın kalbimi…


Benim iyiliğimden faydalandın. Her şeyin sorumlusu yaptın hiç umursamadan. Davalar hiç bitmedi. Hâlbuki ben sadece bir kez olsun içinde “sen” diye başlayan suçlamaların olmadığı masum şeyler istemiştim.

Sanırım çok şey istedim.
Ya da yanlış kişiden istedim…

Amak-ı Hayal

6 yorum:

  1. Yanlış hesap Bağdat'tan dönermiş... Oysa her her aşk yalnış hesap üzerine kurulmaz. Yanlışı yapan bizleriz. Çünkü hesap yaparken, elde var demeyi unutanlardanız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hesap yaparken elde var demeyi unutmak...
      Ouvv! Çok orjinal bunu sevdim.. :)

      Sil
  2. kendi karakterinden vazgemedin aslında sadece fedakarlık yaptın desek:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adına ne dersem diyeyim...
      Bunu hissin telafisi yok:(

      Sil
  3. Murat menteşte; ''Aşk birine seni mahvetme yetkisi vermek ve bunu kullanmayacağına güvenmektir'' .Ama bazıları güvenimizi boşa çıkarıyor.İnşallah en kısa zamanda ruhen iyileşir ve iyiki bitmiş diye şükredersiniz.
    Yakın şeyler hissettiğimizi zannedip yorum bırakmak istedim, umarım yanlış anlamazsınız..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Murat Menteşe:

      Her seferinde peşinen güvenmeyi tercih edenlerin hayatlarında kırgınlık çoktur ama bence pişmanlık yoktur.
      Olmamalıda...

      Çünkü;

      "Verin, size verilecektir. Ne kadar çok verirseniz, o kadar çoğu geri döner; çünkü kullandığınız ölçüyle ölçüleceksiniz." Hz. İsa

      Bu söze göre hareket ediyorum/ ediyoruz.

      Sizi neden yanlış anlayayım yorumunuza, yüreğinize, okuyan hisseden gözlerinize kalbinize sağlık...

      Hep beklerim...

      Sil

Paylaşmak Güzeldir ;)