3.05.2013

Dilemek, Amin Diyebilmek....


Bir sonsuzluk yolculuğunda adım adım ilerler ömür.
Vuslatı tek bir aşka bakan bin bir türlü imtihanın zuhur ettiği ve aklın biçare kaldığı anlarla doludur zaman.
Zaman ki kılık değiştirmeyen ve geri gelmeyen boylu poslu bir baş gösteriş…
Müstakim bir batman lezzetin karşısında tuzaklarla doluyuz her yer med cezir.

Nice dualar var dilinde istikrar sağlamış ama kalben arzu ettiği cevabı alamamış. O dualar ki kalbi yumuşatmış, dili çözmüş rahman karşısında bizi çaresiz bırakmış. Elleri semaya açmaktan daha zarif ne var şu dünyada. İsteyebilmek, dinlenmek ne harika…

Aç ellerini ardına kadar. Muhabbetle iste gönülden yana yakıla. O ki asla es geçmeyecek seni. O ki bilecek senin ser sefil olmuş, yanıp tutuşmuş gönlündeki temennileri. Herkese açıktır sema ama herkesi çağırmaz dua kapısı. Nasip olmaz herkese duanın hakkını vermek. İncelmek, yeşermek, başını yere eğmek, acizliğin tatlı kıvamında en güzel cümlelerden ilham alıp onu tüm bedenine işlemek…

Ne büyük bir nimettir semadan ellerini çekip yüzüne götürebilmek. Huzurluca amin deyip semadan aldığın nurla yüzünü mesh etmek….

Hayırlı Cumalar

Amak-ı Hayal

6 yorum:

  1. Tam cuma ya çıkarken yazamadan edemedim.Çok güzel bir paylaşım.Müsade edersen ekliyorum;

    "La tahzen.İnnallahe ma'ana"

    YanıtlaSil
  2. Müsaadenle birsey sorabilirmiyim... Tumbrl ücretli mi, ücretsiz mi?

    Tesekkür ederim...

    YanıtlaSil
  3. ALLAH SİZDEN RAZI OLSUN... DUADA BULDUM BİR ANDA KENDİMİ NE HOŞ BİR ANLATIM NE KADAR ZARİF BİR PAYLAŞIM YOLUNUZ AÇIK OLSUN

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutluluk sokağı

      Ne güzel bir adın varmış senin:)

      Dualara vesile olmak ne güzel pek sevindim....

      Sağlıcakla kalın..

      Sil

Paylaşmak Güzeldir ;)