2.05.2013

Sen Sevmekten Yana Ol


Yapma!
Kırmadan geldin kırmadan git bir kez olsun.
Sen yapmadın o gönlü, ol deyip sen diriltmeyeceksin bu vücudu.
Verdiğinden daha fazlasını sömürmek olmasın arzun.
Merhamet için gel, en çok seven olmak için gel.
Muhabbetinle başka bir cana can katmak için gel.

Ömrü nefessiz yaşar gibi hissettirme bi çare!
Abı hayat olmak için gel.
Ellerimi ellerinin arasına sıkıştırıp huzur vermek için gel.

Yapma!
Beni önce sevip sonra kendini sevdirip sonra yok etmek için geliyorsan şayet
Yapma!
Öyle kırgın ki bu gönül…
İyi niyetiyle sevgisi arası koskoca bir kurak yol.
Cana değmek için değil canı yakmak için sakın yaklaşma.
Ya bir vuslatın başlangıcı ol ya da teğet geç bu ömrü hayattan.

Ya gel ışığım, sevincim, aşkım, aşığım ol
Ya da tutunamayanlar listesinin son ismi ol(!)
Her ne niyetle vardıysan yanıma, ne olursun benden yana, sevgiden yana ol.


Amak-ı Hayal

8 yorum:

  1. o kadar güzel yazıyosunki.. inan kelimelerim yetmiyor.. :) hep yaz tmmı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazmak sorumluluktur ŞAyet seni böyle canı gönülden okuyanlar varsa...

      Kocaman sevgiler...

      Sil
  2. Nasıl bir aşk yaşadığını yada nasıl bir kalp taşıdığını yazdıklarını okuyarak anlıyorum (belkide bana öyle geliyor) güzel gönlüne Allah dahada güzellikler katsın
    Selametle güzel insan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bloguna baktımda sanki o taraftan değil bu taraftan biri gibisin.

      Seni gerçekte tanımıyor oluşumdan emin olamadım...

      Tanıdık cümleli insan, güzel yorumun için teşekkür ederim

      Sevgiler..

      Sil
  3. Ben daha çok okumayı seviyorum ve bende derin hisler yaratan yazilari paylaşıyorum izinsizde olsa... Yüreğinin güzelliği yazdiklarina yansıyor hayalinin ufkunun ve düşüncelerinin blog sayfana yansimasi dileğiyle

    Selametle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yine de izin alsan iyi olur bence:)

      Bloguma yansıyan ruh hali burada kalıplaştı. Artık istesem de farklı yazamıyorum.

      Hüzünlü bir tarz oldu benden yana derin ve başka bir parça.

      Sanırım olması gerekende bu..

      Sevgiler..

      Sil
    2. Peki Özür dilerim bir dahaki sefere izin almayı unutmayacağım :)
      Ben okumaya ve sizin yazdiklarinizla sizi hayal ederek tanimaya devam edecem :) gölünün güzelliği bloguna yansisin
      Selametle güzel insan

      Sil

Paylaşmak Güzeldir ;)