19.07.2013

İKİ BOŞLUK ARASI

Aslında yetmiyor zaman… Ne seni ne de senden sonraki kırgınlıkları anlatmaya, algılamaya… Güceniyorum sadece defalarca. Gücenmek, zihnimde bir elin avuçları arasına sıkışmış, şekilden çıkmış, rengini özünü kaybetmiş muhtelif bir şey. Anlamsız, çizgisiz ve gittikçe sıkılaşan bir yumruğun arasında paramparça olan, ufalan, yok olmakla varlığını koru(yama)mak arası bir bilinmezlik.

Oysa ben neydim biliyor musun? Gücenmek nedir bilmezden evvel, sevginin karşısında iki büklüm olmazdan evvel, sevmezden evvel sevmeyi… Ben neydim sen biliyor musun?

Bilmiyorsun…

İki kapısı açık bir aranın cereyanında alev alev yanıyorum. Ne tükeneni ne tükettiğimi görecek kadar hâkim değilim bedenime. Sen ezberi dolaşıyor içimde bir yerlerde. Zihnimde ite kaka yer belleyen göçebe varlığın; kemiksiz, merhametsiz, elde avuçta durmayan soyut bir hastalık… Varlığın beni yok ediyor ya da yokluğun güçlü bir benin uyanmasına sebep… Her neyse

Amak-ı Hayal

8 yorum:

  1. http://www.youtube.com/watch?v=GBriCqfPKKY şunlardan biriyle daha bi iyi gidermiş sanki.

    kendinle bağdaştırınca daha bir anlamlı oluyor bu yazılar. bağdaştırmadan bile güzel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaa evet güzelmiş bunu da ekleyelim o zaman:)

      Teşekkür ederim

      Sevgiler...

      Sil
  2. o boşluktan kurtulacaksın ..inan bana .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle bir boşluk yok.
      Geçen gidenler, kalanlar, benle alakalı olanlar ve olmayanlar var burada.
      Bu yazı beni temsil etmiyor şu an.
      Ama etse idi eminim dediğin gibi olurdu.
      KEsinlikle geçerdi;)

      Kocaman sevgiler..

      Sil
  3. hadiii biraz neşeli şeyler yazsan yaaa.
    :)

    YanıtlaSil

Paylaşmak Güzeldir ;)