30.09.2013

***06-10-2013***

Zorla tırmandığım bir yokuşun son demiydi. Belki ettiğim en uzun soluklu dua… Sonra her şey yokuş yerine yokuş aşağı oldu. Tepe taklak olmak değil bahsettiğim. Kısa bir sürece dünyaları sığdırıp tek kişilik hayatı çift kişilik yapan kararlar almak…

Zor olur sanmıştım. Ömürlük sevebileceğin biriyle karşılaşmak, kararlar almak, bu süreci korkmadan tereddüt etmeden içine sinerek yaşamak… Zor dediğim her şey kolay oldu. Harfiyen yerine gelen bir dua oldu ömrümün en güzel hediyesi. İyi ki geldin sevgili.

Huzurluyum… Derin nefes alıp yeni gözlüklerimle hayata daha net bakıyorum. Bu aralar adım ibiş diye geçiyor… Küçük burnumun üstünde kocaman kalın çerçeveli bir gözlük taşıyorum. Bloğumun küçük masum çocuğu hala büyüyemedi. O yüzden gelinliğimde papyon olacak. Çok sevdiğim krem rengi süpergalarımı giymeme izin vermediler. Avuçlarıma çocukluğumun en renkli ve muhteşem kokulu hatırasını yakacaklar. Ayrılıklara alışkın gönlüme vedalar katacaklar. Muhtemelen ağlayacağım şimdiki gibi. Ve güleceğim aptal aptal. Aslına bakarsan iki duyguda karmakarışık…

Yalnız uyumaktan hoşlanmadığımı söylemiştim değil mi? Evet, kesin söylemiş olmalıyım. Kız kardeşin boşluğunu hissedemeden yeri dolacak. Sanırım ben hep şanslıydım bu konuda. Tek kişilik yatakta iki kişi yatmayı öğreneli de çok oldu. O’na tek kişilik yatak al o kadar uzak uyumaya alışkın değilim demek istedim. Güler diye vazgeçtim…


Masal bitiyor. Belki de kâbus demeliyim. Kim ne için kırdıysa beni unuttum gitti. Yalancıyı, inançsızı, güçsüzü, bağıranı
nı hepsini bu gönülden azat ettim… Ben çocukluğumu onarılmış götürmek istiyorum oralara. Yeniden ve yeniden aynı direnişlere mahsur kalmadan yaşamak istiyorum. Hissediyorum bu sefer yanılmıyorum…

Dinlenesi 

Amak-ı Hayal

8 yorum:

  1. Hayırlı olsun mu diyim ne diyim bilemedim ki :)

    YanıtlaSil
  2. Son yazılarını bir çırpıda okudum.Ağlayacaktım.
    Senin kırgınlıklarını,sende kendimi bulduğum bir çok satırı okudum ben burda...
    Şimdi bu yazın ile beni hem mutlu ettin senin adına...
    Hemde umut verdin...
    Bende birgün herkesi affettim diye biten bir yazı yazmak istiyorum
    ve beni bu yazıyı yazmaya iten Allah'ın çok sevdiği bir insan.
    Çok mutlu ol güzel kız.
    İnan canı gönülden istiyorum bunu.
    Bu yazı ilk günlerin heyecanı değil bir ömrün bırakacağı his olsun....

    YanıtlaSil
  3. tüm kalbimle mutluluklar diliyorum....

    YanıtlaSil
  4. ben de zor olur sanmıştım senin gibi... ama eğer hissediyorsan o gerçektir.. satırlarından da anlamak zor değil bunu..
    güzelbir yoılculuğaadım atmışsın hayırlı olsun hep böylemutlu huzurlu olsaın inşallah:))

    korkma sakın.. inan her kötülüğü burukluğu unutacaksın.. ve hep böylegüzel hissedeceksin inşallah:)

    okurken satırlarını nişanlı olduğum vakitlergeldiaklıma:) ben de böyleuçuyordum ortalıkta avare gibiydim.. sevgikelebeği gibi:)
    şimdi evleneli 8 ay oldu ve hala aynı hislerle güzelliklerle devam etmedeçok şükür.. :)
    herşey gönlüne göre kolayca ve güzel olsun:)

    YanıtlaSil
  5. ben ne zamandır gelmiyormuşum buraya, çok utandım kendimden sana güzel dileklerimi iletemediğim için :( mutlu olmana çok sevindim, bu hislerle geçsin bütün bir ömrün

    YanıtlaSil

Paylaşmak Güzeldir ;)