17.10.2013

HUZUR



Nasıl bir his biliyor musun?  Gece gözünün içine bakıp bu adam benim diyorsun. Bir şey parlıyor gözlerinde belli belirsiz. Tuhaftır ama her gün daha bir güzel geliyor yüzü. İlk tanıdığından daha başka bir efsun kaplıyor etrafını. Hayaller gerçek oluyor. O adamı secdede görebiliyorsun mesela. Sabah namazına kalkıp kahvaltı hazırlıcam diye uyumayabiliyor. Ben bütün mutlulukları hak  ediyor muydum bilmiyorum. Ama sanki bu aralar bütün haklar benim elimde. Elinde sınırsız biletle lunaparka salınmış bir çocuk gibiyim. En çokta uyurken böyleyim. Sıkı sıkı saran sıcacık avuçlarının içinde kötü rüyalar görsem dahi korkmuyorum. Üşüdüğümde beni ısıtmak için seferber olan birinin varlığını anlatmaya bu satırlar yetmiyor. Ama yinede içime sığmayan bu huzuru tarif etmek istiyorum…


Dünyanın en varlıklı insanı gibi hissetmem için sağımdan soluma dönmem yeter. Sevgilinin terli ensesinde çocuk kokusu var ne ilginç dimi… Göğsümde uyumayı da öğrendi. Biz sanırım alıştık bu iki alemlik cihanda tek düğüm yaşamaya… Biz her şeye çok çabuk alıştık...

Amak-ı Hayal

14 yorum:

  1. rabbûl alemin her daim bu güzel hislerle yaşatsın sizi,

    YanıtlaSil
  2. Maşallah kırkbinkere...

    YanıtlaSil
  3. Her gün biraz daha sevmek,alışmak. Hayal gibi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ama mümkün... Rabbim gönlüne göre versin.

      sevgiler.

      Sil
  4. Masallah.Allah daim etsin. Sizin mutluluğunuz bizim mutlulugumuz :-)

    YanıtlaSil
  5. maşallah.. Rabbim ömürboyu daimetsin sevginizi hep böyle.. ve bu duyguları tanıyan bilen biri olarak
    ayrıca mutluluk duyuıyorum okurken satırlarını.. ne hoş..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bunu duyduğuma sevindim.
      kocaman sevgiler.

      :)

      Sil
  6. Amak-ı Hayal kitabı ile ilgili bir yazı yazacakken tesadüfen gördüm yazınızı. İlgimi çekti okudum. Aşkın aslında ne kadar kişisel ve ne kadar aynı olduğunu öğrendim şu cümlenizle "Sevgilinin terli ensesinde çocuk kokusu var ne ilginç dimi…" Evet huzur dolu sevgilinin masum bebek kokulu ensesi :) Mutluluğunuz daim olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel bi tesadüf olmuş:)

      mutluluğumuz daim olsunnn...,,

      Sevgiler...

      Sil
  7. maşallah diyim maşallah 41 kere ,daim olsun inşallahh.

    YanıtlaSil

Paylaşmak Güzeldir ;)