3.01.2014

Ne Zaman...

Bazen tek bir kıvılcıma ne kadar muhtaç gönül... Bazen tek bir kıvılcım nasılda kocaman bir şimşek etkisi yapar. İki kıvılcım arası bir şeydir ömür. Ve iki kıvılcım arası bir şeydir aşk.

Ucuz ve cılız bir ışıktan mahrum gönlüm. O ne zaman anlayacak sevmek denen o menem şeyin dilinden. Ne zaman anlayacak benim basit, çocuksu gönlümün dilinden. Parayla pulla zerre işi olmayan duygusallığımın başını okşamayı ne zaman öğrenecek. Ne zaman varacak şefkatin hidayetine. Gönlünü sebepsiz, kifayesiz ne zaman açacak benden yana. Beni eleştiren mantığına sus deyip ne zaman kıracak katılaşmış, matlaşmış gönlünün iri kıyım zincirlerini. O, ben olmayı ne zaman başaracak.

Şefkati hep başkalarına mı olacak. Merhameti yoksun… Ağır uykular ne zaman hassaslaşacak. Söyle ne olursun o ne zaman ben olacak. Bencilliğinin esaretini gösteremedim hiç ona. Zorla yemek yedirilmeye çalışılan bir çocuk gibi sevmediklerimi yapmak zorunda mı kalacağım hep. Ki aşk ve âşıklar bu kadar özgürken ben neden tek taraflı bir bağlılık ve bağımlılığım. Söyle bana ne olursun. Benim kalbim aşk yolunda pamuğa dönmedi mi. Aşk yolunda incelmez mi gönül.

Kızmıyorum aslında sana. Sadece aşıklar safından yer al istiyorum. Bir kulu sevmeden, aşk yolunda bütünleşmez gönül. İncelmez o kalp. Bulamaz hakikate giden sonsuz sevdasını. İşte o yüzden keşke sende, keşke sende bunu biraz bilebilsen… Görsen bende ki seni, görsen sende ki beni… 

Amak-ı Hayal

2 yorum:

  1. En güzel şiirler yokluktan doğar. Ya da çokluktan. Duygu boşalımından iyi ve ya kötü... Çok güzel yazıyorsunuz. Umuyorum ki yanılıyorumdur, umuyorum ki bunlar beyninizin sınır ötesi kurgularının sonucu kağıda dökülen kelimelerdir. Umuyorum ki çok çabuk alıştığınız 2 kişilik dünyanızda mutlusunuzdur ve mutluluğunuz daim olur. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iyiyim ben:)
      Endişeniz inceliğinize delalet...
      Teşekkürler, sevgiler..

      Sil

Paylaşmak Güzeldir ;)