4.04.2014

İlle de Aşk İlle de Aşk

Hangi şarkı artık aşkı anlatıyor ki… Dilde hece hece özümsenmiyor sevgiler. Sevda, aşk, sevgi, merhamet diyorum ya hep, çok çiğnenmiş bir sakız tadı artık. Tutuşmuyor sevgililer. Yanmayınca da pişmiyor ki sevgi dediğin meret. Merhametle pekişmeyince tadı damakta kalmıyor ki…

İnsandan arta kalan en manidar şey olsa gerek aşk. Her dilde her canlıda vücut olabilen… Doyumsuz, dipsiz, gücü tükenmeyen sevgiler nasip etsin kader. Etsin ki bil aşka sırt dönmek nasıl bir ahmaklık. Aşk ümitsizlik bilmez, küsmek bilmez, imkânsızlık bilmez. Ne vakit sarsan sarmalasan birini, ürperir kalbinin en naif hücreleri. Gönlü zengindir aşığın, sevgisi baki… Ruhunda meltemler, içinde bin bir renk…

Şikâyeti sevmek olanın davası küçülmüştür. Gölgesi cılız kalmış içine ümitsizlik tohumu düşmüştür. Aşkı dilinde olanın gözünde ışık bulunmaz. Fark ettin mi? Zamanla yitiyor destanlar. Artık kimse kimseyi kendinden daha çok sevmiyor. İlahi rahmete giden bir ışık olarak kullanmıyor aşkın tadını. Islanmıyor kalpler sevginin gözyaşında. Avuçlarında hissedemediğin aşkı kaybetmek korkutmuyor. Bilmiyor çoğu, yaşamıyor. Sonra biri geliyor öteki gidiyor. Biri başlıyor, ötekide başlıyor, öncesi sonrası, birliği, tekliği karma karışık oluyor… Ve bir vakit açıp da gözlerini gördüğün tek şey ıssızlık oluyor.


Mantıklı aşk duydun mu sen hiç… Ben duymadım, yaşamadım, yaşayamadım… Elime ne zaman aklımı alsam duygularımın isyanını bastıramadım. Akılla aşkın arasında kalırsan eğer aşkı seçme. Evet, seçme… Çünkü seçme şansı bırakmaz aşk. Sen düşünürken o usul usul yola koyulur. Kaybolur… Yok olur… Toz olur… Duman olur… 


Sözde Yazar...

2 yorum:

  1. Zaman zaman caldigimiz bu ardina kadar acik kapidan siziverdik gene :) yazilarini merakla bekleyip yavasca okuyorum.ama bu ara bi duygusal satirlar agirlikta gibi sezdim.eh malum bahar geldi onumuz yazz.o halde sende yazzz :)
    Saygi ve selamlar

    YanıtlaSil
  2. kapımız her zaman açık, yalnız cümlelerin kapısı sadece onun dilinden anlayanlara açık...
    Kapı aralığında kalmayacak kadar içeride olmuş olman temennisiyle...
    sevgiler..

    YanıtlaSil

Paylaşmak Güzeldir ;)